Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Anderssons busaturbo med halv ram från gixxer-1000. Mycket mer ombyggd än man kan ana.
HD får inte vara med här i tråden, det är uppenbarligen för osporrtigt jämfört med bilmotortrikes och TL1000 lowrider med framflytt
Håller med. Rosbergs hoj är ball och finurlig utan stora åthävor
Puckens men den blir nog klar först om ett år eller så....
Det här är ju ett ultimat festivalfordon....kommer dock inte från SH.
Tycker dock att din gammla blade var snäppet vassare än den där.Och jag tycker nog det är/var (lever den?) det coolaste bygget hitills.
![]()
Tackar![]()
Jo den lever i Norge numera.
Nope, klaffar det så blir den klar till hojmässan.
Off topic..
Jasså? Hur fan är det med importregler och besiktning för att få in skräpet man äger i norge? Har flyttat till grannlandet och klurar på hu jag ska göra med bågen till nästa säsong.
Tack och bock!![]()
-Vänta till sommaren så kommer mitt Ducati 996 bygge som jag hoppas kan bli i klass med V1000 Gran Turismo.
/Marcus
PS. Trist med Bomber!![]()
Nu får jag snart ett lass skit för det här, men dom flesta "byggen" är ju bara bytt lite plast och avgasrör, samt den obligatoriska PC-trimmningen, det är långt mellan riktiga byggen, dom flesta har du nog redan i den här tråden, hur många av dom som är opublicerade vet jag inte.
Nu kommer säkert många att invända "alla turbohojar då", javisst, dom som är nytänkande/nyskapande i någon mån kan vara värda ett reportage, men dom som köper färdiga kit och bultar på eller bygger enligt ett koncept som upprepas gång på gång är inte speciellt intressanta.
Samma sak med Streetfighters, det finns några som känns fräsha, men att plocka av (krachade)kåpor och montera cross-styre är inte ett bygge, även om det defacto kräver att man spacklar undersidan på gaffelkronan och borrar fyra hål...
PederR:S såklart, och Jörgens HD!
ahh jag röstar åsså på peders, fan man kan inte sluta titta på den irl![]()
HD får inte vara med här i tråden, det är uppenbarligen för osporrtigt jämfört med bilmotortrikes och TL1000 lowrider med framflytt
Håller med. Rosbergs hoj är ball och finurlig utan stora åthävor
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife