Grymmaste byggena i sverige, vilka?

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
Vilka tycker ni är de finaste och bäst byggda cyklarna i Sverige? Grannens specialbyggda? Någon här på sporthoj? Någon som har några förslag (inga HD tack...).

Jag letar ständigt cyklar att göra reportage om för att sälja till utlandet (och swe med ev.)

Miss Mayhem är grym tycker jag och även Husqvarna V 1000 Gran Turismo.. Fler?... Tell me!!

Lahis hoj tycker jag är häftig.

Bifogat

• Image6.jpg
    Image6.jpg
    118.6 KB · Visningar: 965
Tycker denna borde platsa i din tråd!

Starholk 1000 R
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=147559

vrum.jpg

Last edited:
T509's hoj är också fin.

Bifogat

• visabild.jpg
    visabild.jpg
    133.5 KB · Visningar: 499
Lahis hoj tycker jag är häftig.

:rodnar Men den kommer inte att se ut sådär så länge till :) Mycket som ska snyggas till, mycket som ska byggas om och mycket som ska ersättas med andra grejor. Vintern är räddad... :rolleyes:

:rodnar Men den kommer inte att se ut sådär så länge till :) Mycket som ska snyggas till, mycket som ska byggas om och mycket som ska ersättas med andra grejor. Vintern är räddad... :rolleyes:
Fixa sladdarna över motorn och där framme t.ex. :tungan :hihi

Offtopic: nästa vecka börjar jag nog med att riva ner min hoj och leta turbo och grejer. :yoparty

Fixa sladdarna över motorn och där framme t.ex. :tungan :hihi

Offtopic: nästa vecka börjar jag nog med att riva ner min hoj och leta turbo och grejer. :yoparty

Jepp, nytt elsystem ska den få. Och nya kåpor av annan modell (borde dyka upp i veckan), ny bakdel (inte gixxer 1000 som nu...), ny bakram, lampor, blinkers, lack av kåpor och motorkåpor, pulverlack av ram och fälgar, kanske nya fälgar om det blir pengar över, och en massa annat. Samt såklart högre laddtryck, som alltid.

Gött med turbobygge! :) Jag hojtar till om jag hittar något lämpligt aggregat på annons. Nu blev vi ganska offtopic, åter till ämnet! :)

Last edited:
Grymmaste byggena i sverige, vilka?
Vilka tycker ni är de finaste och bäst byggda cyklarna i Sverige? Grannens specialbyggda? Någon här på sporthoj? Någon som har några förslag (inga HD tack...).

Jag letar ständigt cyklar att göra reportage om för att sälja till utlandet (och swe med ev.)

Miss Mayhem är grym tycker jag och även Husqvarna V 1000 Gran Turismo.. Fler?... Tell me!!

Tack och bock! :Bugar

-Vänta till sommaren så kommer mitt Ducati 996 bygge som jag hoppas kan bli i klass med V1000 Gran Turismo.

/Marcus

PS. Trist med Bomber! :huvet

Detta bygge är det grymmaste alla kategorier

Bifogat

• 450px-Turning_Torso_3.jpg
    450px-Turning_Torso_3.jpg
    37 KB · Visningar: 154
PederR:S såklart, och Jörgens HD!

HD får inte vara med här i tråden, det är uppenbarligen för osporrtigt jämfört med bilmotortrikes och TL1000 lowrider med framflytt :D

Håller med. Rosbergs hoj är ball och finurlig utan stora åthävor

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back