Grustag i skåne

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
letar efter ett grustag där man kan köra runt och leka lite, det enda jag själv känner till är saxtorp men där är så jävla mycket folk som badar i den intilliggande sjön så det faller bort. är inte ute efter tips på crossbanor utan grustag (gärna avlägsna) som man kan köra o ha lite roligt i.

Skicka gärna pm om du inte vill tipsa i tråden

Finns en del grustag man kan leka i pa helgerna utanfor Kvidinge pa andra sidan vag 21.

Vet inte om banan finns kvar. Förr fanns en iaf. Har själv crossat där tidigare. Men visst kan man leka i grustaget sidan om.:tummenupp

Eftersom jag ser var du kommer ifrån och jag inte bor långt bort så kan jag kanske rekommendera att ta kontakt med en viss adlig yngre person i din närhet då jag råkar veta att denna person har tillgång till en alldeles egen liten crossbana.... Ligger mellan våra bostadsorter vid motorvägen,typ...

umgicks med den adlige pojken när vi var små, känns dock sådär att ta kontakt med honom efter 15 år för att få köra på hans bana :crash

Däremot så grustaget utanför kvidinge lät najs, ingen som blir helt vansinning om man kör där då?

Nyheter
Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup