Grustag i skåne

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR
letar efter ett grustag där man kan köra runt och leka lite, det enda jag själv känner till är saxtorp men där är så jävla mycket folk som badar i den intilliggande sjön så det faller bort. är inte ute efter tips på crossbanor utan grustag (gärna avlägsna) som man kan köra o ha lite roligt i.

Skicka gärna pm om du inte vill tipsa i tråden

Finns en del grustag man kan leka i pa helgerna utanfor Kvidinge pa andra sidan vag 21.

Vet inte om banan finns kvar. Förr fanns en iaf. Har själv crossat där tidigare. Men visst kan man leka i grustaget sidan om.:tummenupp

Eftersom jag ser var du kommer ifrån och jag inte bor långt bort så kan jag kanske rekommendera att ta kontakt med en viss adlig yngre person i din närhet då jag råkar veta att denna person har tillgång till en alldeles egen liten crossbana.... Ligger mellan våra bostadsorter vid motorvägen,typ...

umgicks med den adlige pojken när vi var små, känns dock sådär att ta kontakt med honom efter 15 år för att få köra på hans bana :crash

Däremot så grustaget utanför kvidinge lät najs, ingen som blir helt vansinning om man kör där då?

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa