MrDaytona skrev:Nån som vet hur de ligger till, har dom börjat packa ihop våra eller e dom t.o.m redan på fartyget påväg hit?
saxat från www.cuihan.com
"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."





så hade du sett att det är namnet på SAMs sons.