Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
MrDaytona skrev:
Nån som vet hur de ligger till, har dom börjat packa ihop våra eller e dom t.o.m redan på fartyget påväg hit?


saxat från www.cuihan.com

"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."
 
aja. tråkigt att det inte skall bli mera gruppköp för deras del.
Men undrar jag då bara.
Får jag annonsera att jag säljer minimotos i till salu delen på sporthoj.com då ?
Det är ju inget grupköp, utan jag själv som plockat in dom till sverige, för att sedan sälja till dom som vill ha, "thus" är det inget gruppköp, utan en egen import.
 
DaGaz skrev:
EDIT: Tar tillbaka --- fel tråd :tomten


Hej !

jag är rätt ny här på sport hoj ,,,, orkade inte läsa alla 124 sidor för att ta reda på om det är försent att köpa en minimoto.
är det nån som vet?
om det nu är så att det är försent, kommer det att bli en ny beställning snart?

vill nämnligen ha en

//sirwan
 
om du hadde tagit dig orken att läsa igenom kanske max EN halv sida, så hadde du vetat svaret på den frågan...
 
gsxr-sirwan skrev:
Hej !

jag är rätt ny här på sport hoj ,,,, orkade inte läsa alla 124 sidor för att ta reda på om det är försent att köpa en minimoto.
är det nån som vet?
om det nu är så att det är försent, kommer det att bli en ny beställning snart?

vill nämnligen ha en

//sirwan

"är rätt ny här" Jo.. andra och tredje inlägget (av tre totalt) hamnar här i denna tråden... Du är rätt ny. Kanske skulle killen ha företräde på en minimoto... vi måste ju ha lite goodwill när det gäller nya medlemmar genuint intresserade av motorcyklar?!



zzz..
 
frekke skrev:
"är rätt ny här" Jo.. andra och tredje inlägget (av tre totalt) hamnar här i denna tråden... Du är rätt ny. Kanske skulle killen ha företräde på en minimoto... vi måste ju ha lite goodwill när det gäller nya medlemmar genuint intresserade av motorcyklar?!



zzz..



Tackar ,,, håller med :Bugar
 
om Sam å co vill så kan dom ju bara annonsera på www.cuihan.com när d är dax för nästa köp! Så nog får man köpa av dom, är väll bara d att dom inte får annonsera här på forumet!?
 
apbot skrev:
saxat från www.cuihan.com

"Nu har beställningen gått och hjulen har börjat snurra. Första delbetalning har gått iväg och den 28 September skall minisar ombord för sjöresan."





Med andra ord kommer båda beställningarna som skett på sh komma samtidigt. :tummenupp
 
Lam-Kaka skrev:
Så om jag tycker att Sams första beställning funkade perfekt och vill köpa genom honom igen så får jag det inte? :7peta . Är det förbjudet att PM honom om ett köp också då? :confused: . Sen en sak till om jag vill ha en hoj som ni ej har och jag kan få en sån genom Sam då blir man ju lite små iriterad om man inte får beställa från Sam :huvet


Uppdaterat på

www.cuihan.com

:D
 
bike skrev:
Kommer inga andra modeller att accepteras, även man man beställer fler än 5?

Jo visst. Alla modeller med 5 eller fler beställningar kommer med. Har bara inte hunnit göra modellutbudet komplett. :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top