Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
BillS skrev:
Fan va trisst.. Hoppas det kommer en till tills imorrn då..
Men hur gör vi annars då med $? cig087 ligger ju en del över ex 14e i pris, skickas pengarna tillbaka då eller?

Tyvärr så skickas de ej tillbaka. Dessa överblivna pengar kommer sättas in på mitt konto för sprit, öl och prostituerade :tomten

det är en jäkla massa folk som inte lyckats välja varken modell eller färg om man ska tro på betaldalistan, hur går det med dom då ? vi kan väl inte vänta all evighet på att dom ska bestämma sej heller.

Jag röstar på att dom får varsin elgoped istället :hihi

Jag vill ha en sådan här , den är ju mycket ballare än den där snöskotervarianten087 men enda stället jag hittat denna på är www.ultrascoot.com och där är den så jäkla dyr :mad:

Den måste ju finnas att köpa nån annanstans också ? det är helt klart ett kina-fabrikat.

Till vårbeställningen ska jag nog ha ett par chopprar :yoparty

Bifogat

• Earth%20Warrior%20Small.jpeg
    Earth%20Warrior%20Small.jpeg
    22.5 KB · Visningar: 288
Maxxi skrev:
Tyvärr så skickas de ej tillbaka. Dessa överblivna pengar kommer sättas in på mitt konto för sprit, öl och prostituerade :tomten

Låter som en strålande idé, resten kan du ju bara slösa bort :hihi

Mark skrev:
Låter som en strålande idé, resten kan du ju bara slösa bort :hihi

Min morfar sa alltid till mig när jag va liten å fick pengar i födelsedagspresent/julklapp:

-Slösa inte bort dom där på vin, kvinnor och sång. Köp brännvin för pengarna :hihi

Lartes skrev:
Min morfar sa alltid till mig när jag va liten å fick pengar i födelsedagspresent/julklapp:

-Slösa inte bort dom där på vin, kvinnor och sång. Köp brännvin för pengarna :hihi

:hihi SÅ RIKTIGT SÅ :hihi Din morfar var en klok man :lol

Wiee!

602 st på betalda listan!! *imponerad*
Måste vara nåt sorts världsrekord, i mass-snabb-beställning! :D

Sam å ni andra som kör detta rejs! :Bugar to a job welll done!

:banana

jag är också ngrymt imponerad att betalningsmoralen är hög, erfarenheten från tidigare liknande saker säger att MÅNGA "försvinner" när det kommer till betalningen..

Kanske beror på att folk generellt sett är lite äldre här, plus att det är en rätt låg kostnad om man jämför med en riktig MC och dess försäkring ;)

tjena, är intresserad av att köpa en minimoto.. men undrar bara: där står "leverans i skåne" , är det hem till en eller är det någon hamnstad ???. mvh /oskar

hbg_speedster skrev:
tjena, är intresserad av att köpa en minimoto.. men undrar bara: där står "leverans i skåne" , är det hem till en eller är det någon hamnstad ???. mvh /oskar
:kocko prova att läsa lite så står det klart och tydligt ca 200 ggr att det är FÖRSENT att beställa :kocko

Hej SAM
Nu har Banken sabbat alltihopa för mig
Jag va förbi där idag för o se vad det är som händer med min insättning
så säger de till mig att pengarna har tyvär kommit tillbaks till banken, dvs att insättningen är ej utförd :(
Så nu gäller det för mig att åka till sthlm central o ta ut de pengarna o sen föra över de till dig till det bank giro nr som du angav
men problemet är att de stgänger om ca 1 timme o det finns inte en chans i hela världen att jag hinner o göra det :(

Innebär det att det är kört nu för mig att få hem mopparna
eller hinner jag sätta in de på måndag ?

Är så besviken på föreningssparbanken att de inte kunde kontakta mig om att pengarna inte sattes in

BTW, har försdökt att ringa dig till mobilen ett antal gånger men fick aldrig svar då jagville ha ditt BG konto för jag hade ingen dator

skulle du kunna ringa mig på 0709-562903 så kan vi söta det den vägen istället för via forumet

Mvh zacharia
zacka

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back