Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
zacka skrev:
SAM
Jag betalade in o Torsdags via föreningssparbanken och allt verkade ha gått bra
betalade in på ditt dollar konto 670$
Har det verkligen inte kommit in nåt ännu ?
för jag har inte fått besked om att pengarna har studsat tillbaks eller nåt
lämnade även namn, adress, person nr, vad jag beställt, allt som behövs
men jag står fortfarande inte med.
skumt

Betalade in förra fredagen.. kollade med banken i tisdags o då hade dom precis fått iväg $..... det var nåt strul fick jag som svar bara.... hoppas pengarna finns på kontot imorrn så man slipper oroa sig över att inte få sin leksak... :tomten till jul kanske

NeO skrev:
Det går inte att lägga in en beställning nu va???

Jo, vi har en specialdeal för folk som inte orkar läsa tråden, dom får beställa en hur sent som helst, vi skickar en specialbeställning och bjuder på alla extra avgifter, eller vad fan, vi skickar den till dej helt gratis! :kocko

LÄS TRÅDEN!

Snart tror jag 80% av alla inlägg är frågor som redan är besvarade!

denna måste vara den mest spammade tråden i SH's historia !

(med inlägg som detta)

hoppas sweetie stänger o slänger denna tråd när den e klar !

Varför inte lägga en " en stängd sticky" med priser och all annan info som man vill veta.
Som Swedie gör när det fixas med tröjor.

Är själv sugen på en minimoto, men det är inte kul att gå igen 50-60 sidor för att se så att man inte missat nåt.

visst, jag förstår också att man inte vill gå igenom HELA tråden, men att inte ens läsa ett par tre sidor bakåt innan man frågar är jäkligt illa..

Jaaaaaaaaaaaaaa mina pengar är nu inne på betaldlistan.....snabba er nu o få hem dom så vi kan få köra dom:):):):):)

Uppdaterat från Bahamas :hihi

www.cuihan.com

Ni som vet att ni har betalat FÖRRA VECKAN men är INTE med på listan skall kolla med er bank vad de sysslar med. :7peta

Sam skrev:
Uppdaterat från Bahamas :hihi

www.cuihan.com

Ni som vet att ni har betalat FÖRRA VECKAN men är INTE med på listan skall kolla med er bank vad de sysslar med. :7peta
men berätta lite hur det e , e vädret bra, vattnet varmt???

Ni som inte betalat snabba er, hörde att Sam behövde lite mer cash för drinkarna va så dyra:)

sam, hur ser det ut nu ? hur många har betalat ? (nej, det är för mpnga att räkna manuellt :) )

GlennB skrev:
sam, hur ser det ut nu ? hur många har betalat ? (nej, det är för mpnga att räkna manuellt :) )

Har jobbat son ett marSVIN med uppdateringarna och att spåra försvunna kvitton. Jag skall försöka analysera situationen under morgondagen och rapportera läget. :tummenupp

ca 271 namn inkl dubbletter fick ja det till på betald listan

låDan skrev:
ca 271 namn inkl dubbletter fick ja det till på betald listan
Exklusive namndubletter menar du väl ändå :va

Sam, du gör ett hästjobb. Stor eloge till dig som tar dig all den här tiden, fast så får du nog lite pengar över för besväret när allt det här är klart. Iaf om dollarn fortsätter att sjunka/hålla sig kring 7,6kr :tummenupp

btw, när förväntas du kunna beställa? Är ju snart fredag så alla pengar borde väl vara inne vid det här laget? :)

Spiken skrev:
Exklusive namndubletter menar du väl ändå :va

Sam, du gör ett hästjobb. Stor eloge till dig som tar dig all den här tiden, fast så får du nog lite pengar över för besväret när allt det här är klart. Iaf om dollarn fortsätter att sjunka/hålla sig kring 7,6kr :tummenupp

btw, när förväntas du kunna beställa? Är ju snart fredag så alla pengar borde väl vara inne vid det här laget? :)

Söndag kväll :yoparty :yoparty :yoparty

Vad då kolla med din bank
Jag knallade bara in till Föreningssparbanken i sthlm o satte in pengarna på ditt Dollar konto
överföringen gick som den ska och de har mina person uppgifter
De har inte heller kontaktat mig angående några förseningar osv...
Jag har kvittot här som jag tänker scanna in o maila över det till dig
kan du PM´a mig din mail

Nu har det alltså gått en vecka utan att mitt namn är med :(

Mvh zacka

zacka skrev:
Jag knallade bara in till Föreningssparbanken i sthlm o satte in pengarna på ditt Dollar konto
kan du PM´a mig din mail

Mvh zacka
seså, ta det nu lgnt, du blir inte utan:) Det löser sig

zacka skrev:
kan du PM´a mig din mail

Mvh zacka

Precis samma sak för mig med. :( Men jag pratade med banken och de skulle skicka ett nytt kvitto till Sam med A-post så förhoppningsvis har han det imorgon. Vet inte om det har strulat något för de kallade det en valutaväxling istället för utlandsbetalning?

DreeTman skrev:
Precis samma sak för mig med. :( Men jag pratade med banken och de skulle skicka ett nytt kvitto till Sam med A-post så förhoppningsvis har han det imorgon. Vet inte om det har strulat något för de kallade det en valutaväxling istället för utlandsbetalning?
Det finns lika många namn som bankfröknar :tuttar
Slå nu inte din bank :fatta! , för det kan oxå vara POSTEN som strulat bort nåt kvitto. Allt som allt saknas det bara 4 st av c.300 inkomna så det ligger kring 1%. Måste bara fixa sammanställningen innan måndagmorgon och få iväg den. :3freak

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma