Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Maranello skrev:
Hämtat från Maxats forum:
"Tänkte försöka förklara gasboxens funktion. Det är alltså en cylinderformad burk som man monterar med slang rakt ner genom insuget. Den samlar upp tryck i form av luft och bensinångor då du släpper gasen. När du sedan sen gasar igen så uppstår ett sug och denna blandning av luft och bensinångor trycks in i motorn vilket ger lite extra smet!"

Länk till tråden, plz? :)



Mvh Niklas.
 
Lite uppdateringar:
Betalda: CIG 14A 15
CIG 14B 5
CIG 14 E 511

CIG 12 49
CIG083 G2 22
CIG 087 10

GS-307 5
GS-309 10
GS-311 11

Totalt 640

Dessa fyller drygt 2st 40foot HQ så antingen tar vi några till eller får vi banta.

VAd föreslås???

BEställningen går i vilket fall som helst natten mellan söndag/måndag.


Edit: Vi försöker komma upp till 620st (2st 40 foot HQ) på CIG 14E. Det betyder 109 CIG 14E till. Kan vi det???
 
Last edited:
Fasen va gott de blev 5 st 307:or iaf :) :D

Sam, hur blir det med extra re.delar?
Vet vi hur mycket delar dom följer med?

Är det några tillbehör såsom det är i det de andra köpet?
 
Clifton skrev:
Hur mycke måste vi banta då.

Vi måste banta c. 65 bågar eller ta till c 110 (40 redan bokade) .

NuclearX skrev:
Sam, hur blir det med extra re.delar?
Vet vi hur mycket delar dom följer med?

Är det några tillbehör såsom det är i det de andra köpet?

Det normala=c.2% delar och tillbehör.
 
Vi provar först med CIG 14E. Kommer det inte tillräckligt under morgondagen får vi lägga till det som kommer. Återkommer med uppdateringar Söndag vid 15 tiden. Då får vi se :tummenupp
 
Sam skrev:
Vi måste banta c. 65 bågar eller ta till c 110 (40 redan bokade) .



Det normala=c.2% delar och tillbehör.

Med tanke på att vintern är här när grejerna kommer så kan vi väll lika gärna försöka fylla ut resten med? Så slipper någon bli utan dessutom. :)
 
DreeTman skrev:
Med tanke på att vintern är här när grejerna kommer så kan vi väll lika gärna försöka fylla ut resten med? Så slipper någon bli utan dessutom. :)


Håller med, ingen paniik för min del :tummenupp
 
DreeTman skrev:
Med tanke på att vintern är här när grejerna kommer så kan vi väll lika gärna försöka fylla ut resten med? Så slipper någon bli utan dessutom. :)
Jag tror det är en bra ide. Vi försöker :tummenupp

Silverstone skrev:
bara beställningen gå av på söndag som du skrev, annars skicka som det är nu. palla inte vänta längre nu
Den går och färgerna får bli en överraskning för de sista. :D
 
LarsH skrev:
Håller med, ingen paniik för min del :tummenupp


jag med.. för vi skulle ju ändå få dom november till december.. å då är det nog inte så skit roligt å köra minimoto.. om man inte får tag i en inomhus hall..
 
Sam skrev:
Jag tror det är en bra ide. Vi försöker :tummenupp


Den går och färgerna får bli en överraskning för de sista. :D

men om ni ska beställa imorgon å ska försöka fylla en container till.. hur ska dom som vill va med hinna betala??
 
Jens_von_Helvette skrev:
men om ni ska beställa imorgon å ska försöka fylla en container till.. hur ska dom som vill va med hinna betala??
Betalningen skall in på måndag. Vi fyller inte en hel container, bara c en tredjedel. c 110 bågar till. Det kommer säkert att gå.

DEn som vågar vinner. Bara "modiga" gossar får kyssa en vacker flicka :tuttar
 
Jao, jag med.. men som ni skrev så behövs det 5 beställningar MINST på varje modell om det ska gå igenom?

Var väll en massa som ville ha sånna här:

timg_GC00500824_CA00561215.jpg

http://ybob.en.ec21.com/GC00500824/CA00561215/dirt_bike.html

timg_GC00426808_CA00432147.jpg

http://ybob.en.ec21.com/GC00426808/CA00443067/gas_scooter.html

timg_GC00440961_CA00441001.jpg

http://ybob.en.ec21.com/GC00440961/ATV_GO_KART.html

Om det går att beställa sånna också? Posta gärna prisuppgifter om det..

Känns inte som om det finns någon informationssida riktigt? Vilken är det som gäller? Kanske jag som missat :huvet

// Alper :hihi
 
Last edited:
Alper skrev:
Jao, jag med.. men som ni skrev så behövs det 5 beställningar MINST på varje modell om det ska gå igenom?

Var väll en massa som ville ha sånna här:

timg_GC00500824_CA00561215.jpg

http://ybob.en.ec21.com/GC00500824/CA00561215/dirt_bike.html

timg_GC00426808_CA00432147.jpg

http://ybob.en.ec21.com/GC00426808/CA00443067/gas_scooter.html

timg_GC00440961_CA00441001.jpg

http://ybob.en.ec21.com/GC00440961/ATV_GO_KART.html

Om det går att beställa sånna också? Posta gärna prisuppgifter om det..

Känns inte som om det finns någon informationssida riktigt? Vilken är det som gäller? Kanske jag som missat :huvet

// Alper :hihi

testa www.cuihan.com
 
Ifall ni skall utöka antalet hojar är jag gärna med på ett hörn! :) Två svarta LY-CIG 14E isåfall.

Skall man PM'a Sam med uppgifter, eller?
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top