Farstamannen
M-U-G-G MC
marcus_136 skrev:Nån som orkat räkna hur många hojar vi är uppe i nu?
Nu uppe i _minst_ 634 st betalda (några har ju inte angett antal så ja räknade med 1 på dessa).
Mvh Niklas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
marcus_136 skrev:Nån som orkat räkna hur många hojar vi är uppe i nu?
Maranello skrev:Hämtat från Maxats forum:
"Tänkte försöka förklara gasboxens funktion. Det är alltså en cylinderformad burk som man monterar med slang rakt ner genom insuget. Den samlar upp tryck i form av luft och bensinångor då du släpper gasen. När du sedan sen gasar igen så uppstår ett sug och denna blandning av luft och bensinångor trycks in i motorn vilket ger lite extra smet!"
Clifton skrev:Hur mycke måste vi banta då.
NuclearX skrev:Sam, hur blir det med extra re.delar?
Vet vi hur mycket delar dom följer med?
Är det några tillbehör såsom det är i det de andra köpet?
Sam skrev:Vi måste banta c. 65 bågar eller ta till c 110 (40 redan bokade) .
Det normala=c.2% delar och tillbehör.
DreeTman skrev:Med tanke på att vintern är här när grejerna kommer så kan vi väll lika gärna försöka fylla ut resten med? Så slipper någon bli utan dessutom.![]()
Jag tror det är en bra ide. Vi försökerDreeTman skrev:Med tanke på att vintern är här när grejerna kommer så kan vi väll lika gärna försöka fylla ut resten med? Så slipper någon bli utan dessutom.![]()
Den går och färgerna får bli en överraskning för de sista.Silverstone skrev:bara beställningen gå av på söndag som du skrev, annars skicka som det är nu. palla inte vänta längre nu
LarsH skrev:Håller med, ingen paniik för min del![]()
Sam skrev:Jag tror det är en bra ide. Vi försöker![]()
Den går och färgerna får bli en överraskning för de sista.![]()
Betalningen skall in på måndag. Vi fyller inte en hel container, bara c en tredjedel. c 110 bågar till. Det kommer säkert att gå.Jens_von_Helvette skrev:men om ni ska beställa imorgon å ska försöka fylla en container till.. hur ska dom som vill va med hinna betala??


Alper skrev:Jao, jag med.. men som ni skrev så behövs det 5 beställningar MINST på varje modell om det ska gå igenom?
Var väll en massa som ville ha sånna här:
![]()
http://ybob.en.ec21.com/GC00500824/CA00561215/dirt_bike.html
![]()
http://ybob.en.ec21.com/GC00426808/CA00443067/gas_scooter.html
![]()
http://ybob.en.ec21.com/GC00440961/ATV_GO_KART.html
Om det går att beställa sånna också? Posta gärna prisuppgifter om det..
Känns inte som om det finns någon informationssida riktigt? Vilken är det som gäller? Kanske jag som missat![]()
// Alper![]()
Yes. Folj instruktionerna på www.cuihan.comTjet skrev:Ifall ni skall utöka antalet hojar är jag gärna med på ett hörn!En svart LY-CIG 14E isåfall.
Skall man PM'a Sam med uppgifter, eller?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |