Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
betalda-listan uppdateras just nu ser ja,nu e man med i matchen :fyllisar
Vi verkar bli en hel del :tummenupp

17 av 31st G2'or betalda hitills ser jag.. :)

Vore kul att veta hur många procent som betalat hitills, men jag antar att sam postar nåt när han får tid.

Någon som kan sidan till england där man kunde handla reservdelar osv. Någon som vet vart man kan köpa större förgasare och annat roligt till de små kinahojarna? :yoparty

ursäkta att jag skriver detta igen, men gör det så att man kan vara säkrare på att det uppmärksammas... Sam, om vi behöver fler som köper en hoj för att fylla på en container, kan vi som beställt redan få beställa en till hoj iaf?

Vet någon var man kan hitta biliga däck till dem? har bara hittat kvalitets däck för 1000 kr st. Man har ju ingen lust att köpa däck för hela hojens värde. Så någon som vet var man hittar slicks, rengdäck och dubdäck till dem med ett vätigt pris?

Fox 2 skrev:
Vet någon var man kan hitta biliga däck till dem? har bara hittat kvalitets däck för 1000 kr st. Man har ju ingen lust att köpa däck för hela hojens värde. Så någon som vet var man hittar slicks, rengdäck och dubdäck till dem med ett vätigt pris?

Gå in på maxat´s butik i sthlm och köp däck för runt 600:- www.maxat-racing.com

foxen:

är det inte ganska elakt mot dom som står på reservlistan om man gör på det sättet ?

..Dock så är det ju helt klart lockande att köpa en CIG14B också..

Dom där som w-motorracing beställer, är det likadana grejor? är dom lika stora? (hur stora ungefär är dom förresten) och vad är garantin att man får grejorna?

Över 500 hojar som är betalade ser jag nu. För dem som är intresserade.

Jag är med intresserad av en till om jag får chansen, SAM.

Vänligen Niklas.

EDIT: Oj! Fel-konto, detta är en väns konto.
Det är jag som är Akrylamid.
SAM, PM'a gärna mig (Akrylamid) om jag får chansen att betala en till :).

Mvh.

Om någon har ångrat sig och inte har betalt sin pocketbike :) , skulle jag kunna ta den pocketbiken istället :banana . PMA mig om det finns någon över som inte är betalad.

GlennB skrev:
Här är en ebayannons där killen har riktigt stora bilder på en G2'a...
Haha, ja jag förstår varför folk klagar på att de är långsamma. Kolla bara in specs'n :p

Key Features
Model: 49cc Gas Power Super Pocket bike
Product dimension: 1290 x 580 x 850mm, Larger than mini bike
lights Signal, Brake, Head ^^ for your safety
MAX Speed" 30 m/h
......
( http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...34&ssPageName=MERC_VI_RSCC_Pr4_PcY_BIN_Stores )

Förresten, hittade även någon pryl på "maxat butiken" sidan som kallades för Gas Box, vad är detta?

Bild: http://www.maxat-racing.com/Acsud/030123.014.jpg

Spiken skrev:
Förresten, hittade även någon pryl på "maxat butiken" sidan som kallades för Gas Box, vad är detta?
Bild: http://www.maxat-racing.com/Acsud/030123.014.jpg

Hämtat från Maxats forum:
"Tänkte försöka förklara gasboxens funktion. Det är alltså en cylinderformad burk som man monterar med slang rakt ner genom insuget. Den samlar upp tryck i form av luft och bensinångor då du släpper gasen. När du sedan sen gasar igen så uppstår ett sug och denna blandning av luft och bensinångor trycks in i motorn vilket ger lite extra smet!"

Undrar lite om alla frågetecken på "betalda listan". Jag skrev inte alla färger på bankkvittot utan skickade med det i PM:1 (som man skulle göra), kommer du att gämföra alla PM med bankkvittona, Sam? :va

Edit: Nån som vet var man får tag på dubbisar till dom små liven eller måste man sitta och skruva i femtioelva skruvar själv?

Last edited:
den där gas box lät som en mysig sak...måste införskaffa mig en sån omedelbart!!

Mika skrev:
Undrar lite om alla frågetecken på "betalda listan". Jag skrev inte alla färger på bankkvittot utan skickade med det i PM:1 (som man skulle göra), kommer du att gämföra alla PM med bankkvittona, Sam? :va

Edit: Nån som vet var man får tag på dubbisar till dom små liven eller måste man sitta och skruva i femtioelva skruvar själv?

Dubbade däck finner du på www.maxat-racing.com Dock så tror jag han enbart gör detta på vintern så det går nog inte fixa nu.

Har lite frågor ang G14E:
Den måste ju vara bra liten och även mindre än en Polini moto???

Om jag kollat rätt så är den bara 38 hög medans en Polini är 45-46cm hög, det innebär att det blir fan så mycket jobbigare att sitta på den äne en polini eller?
Även dimensionen på däcken e ju annorlunda, oftast används väl 6,5" och på dessa sitter det 10" vilket jag tror skulle göra den annorlunda i hantering än en Polini, vad tror ni???

Delar!

Vill bara ännu en gång påminna er som köper dom här cyklarna att det är leksaker och inga riktiga Minimoto.(Duger gott som depå leksak) Jag fick idag en komplett reservdelsprislista till motorerna på dom, och är det så att intresset kommer kvarstå med att hålla dom vid liv så kommer jag ev. lägga upp ett litet lager för dom som vill. :rolleyes:
MVH Anders Gull / www.maxat-racing.com

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back