Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Ja jag håller med, mycket för pengarna, och svets har man ju så det är bara att förstärka alltefterssom det går sönder..

Och pajar motorn så lär jag försöka mecka dit en normal japansk motor istället, typ moppe eller cross :)

Sam, om vi behöver fler som beställer kan vi som betalat en hoj få beställa en eller några till isf? måste erkänna att jag också vart sugen på att få köpa en till... :)

Jag och mina kompisar (2 till) är intresserade, men jag märker att vi är sena ute, det finns ingen chans att vi också skulle få beställa..? Eller är det 100 % spikat försent, sam sa ju nåt om att bara 70 % hade betalat, får vi vara med på beställningen betalar vi så fort det bara går!

MVH
Cartis

Jag vill ha 2 st blå om inte priset överstiger 2500 st!
har inte fått nått grepp om hur allt fungerar eftersom tråden är 103 sidor lång!!!! Skicka gärna ett PM till mig någon som är inbalndad i det hela eller kan förklara något för mig! Hjälp!

Stolten skrev:
Jag vill ha 2 st blå om inte priset överstiger 2500 st!
har inte fått nått grepp om hur allt fungerar eftersom tråden är 103 sidor lång!!!! Skicka gärna ett PM till mig någon som är inbalndad i det hela eller kan förklara något för mig! Hjälp!

Försent. inga mer beställningar just nu. eventuelt till våren.

www.cuihan.com

Hej!
Jag är dum i huvudet och blind samt jävligt lat så jag orkar inte läsa sista inlägget eller klicka tillbaka nån sida för att försöka hitta info om det är försent att beställa.
Kan man beställa fortfarande?

Krigge skrev:
Hej!
Jag är dum i huvudet och blind samt jävligt lat så jag orkar inte läsa sista inlägget eller klicka tillbaka nån sida för att försöka hitta info om det är försent att beställa.
Kan man beställa fortfarande?
Nej, du får inte beställa, det e för sent FÖR 15624654 GÅNGEN!!!!!!!

Nästa gång kan du bläddra några sidor tillbaka istället för att fråga om du skall göra det, din late fan:)

betalda-listan uppdateras just nu ser ja,nu e man med i matchen :fyllisar
Vi verkar bli en hel del :tummenupp

17 av 31st G2'or betalda hitills ser jag.. :)

Vore kul att veta hur många procent som betalat hitills, men jag antar att sam postar nåt när han får tid.

Någon som kan sidan till england där man kunde handla reservdelar osv. Någon som vet vart man kan köpa större förgasare och annat roligt till de små kinahojarna? :yoparty

ursäkta att jag skriver detta igen, men gör det så att man kan vara säkrare på att det uppmärksammas... Sam, om vi behöver fler som köper en hoj för att fylla på en container, kan vi som beställt redan få beställa en till hoj iaf?

Vet någon var man kan hitta biliga däck till dem? har bara hittat kvalitets däck för 1000 kr st. Man har ju ingen lust att köpa däck för hela hojens värde. Så någon som vet var man hittar slicks, rengdäck och dubdäck till dem med ett vätigt pris?

Fox 2 skrev:
Vet någon var man kan hitta biliga däck till dem? har bara hittat kvalitets däck för 1000 kr st. Man har ju ingen lust att köpa däck för hela hojens värde. Så någon som vet var man hittar slicks, rengdäck och dubdäck till dem med ett vätigt pris?

Gå in på maxat´s butik i sthlm och köp däck för runt 600:- www.maxat-racing.com

foxen:

är det inte ganska elakt mot dom som står på reservlistan om man gör på det sättet ?

..Dock så är det ju helt klart lockande att köpa en CIG14B också..

Dom där som w-motorracing beställer, är det likadana grejor? är dom lika stora? (hur stora ungefär är dom förresten) och vad är garantin att man får grejorna?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back