Akta digRavetrancer skrev:heheh lånar gärna lägenheten när du inte är där![]()
Kinesiskorna är mycket farligare är sporthojar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Akta digRavetrancer skrev:heheh lånar gärna lägenheten när du inte är där![]()
Kinesiskorna är mycket farligare är sporthojar 
ReprisSam skrev:Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac med ett PM
På måndag sammanställer Mac beställningarna, och på tisdag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
Sam skrev:Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel. Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt
![]()
Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.
Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac
På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
micke_gt skrev:vilka modeller är de som gäller ? kan nånn som har kolla skriva ner de
ifall de nu blir aktuellt att vi zatzy folk får bes![]()
e intresserad av en dirtbike tror ja fanns nånn me 100cc går de å beställa en sånn ??
eftersom du reggat dig på SH så är du så vitt jag vet medlem härkray skrev:Hejhej, jag är en av de stackarna från Zatzy som blev bortprioriterade av okänd anledning i sista sekund, har läst igenom hela tråden nu och har en liten fråga.
Denna deadline för beställningar, gäller den endast för er trogna SH-medlemmar? Jag skickade ett PM till Mac ang. min ev. beställning (om jag nu får vara med på detta dvs). När får vi som är lite nedprioriterade här reda på om vi får vara med och beställa?
Mvh / Jon
Mechanic_D skrev:Tycker vi ska ligga lågt med att bjuda in zatzy-folk.
Vi prioriterar sporthojjare före dom och det ska nog inte vara helt omöjligt att fylla en hel container om vi inte redan har gjort det.
Mac, har du nån koll på exakt hur många hojjar som är beställda?
kray skrev:Hejhej, jag är en av de stackarna från Zatzy som blev bortprioriterade av okänd anledning i sista sekund, har läst igenom hela tråden nu och har en liten fråga.
Denna deadline för beställningar, gäller den endast för er trogna SH-medlemmar? Jag skickade ett PM till Mac ang. min ev. beställning (om jag nu får vara med på detta dvs). När får vi som är lite nedprioriterade här reda på om vi får vara med och beställa?
Mvh / Jon
Webspy skrev:tror nog att du oxå får beställa.... varför inte.
tror inte alla har riktig koll här.
skicka din beställning till mac så löser sig allt !
//A
Ravetrancer skrev:189beställda nu, 40fotaren rymmer 246 14e
Ravetrancer skrev:189beställda nu, 40fotaren rymmer 246 14e
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |