Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
Chefen Alabama skrev:
Men bättre till Sthlm...
kolla här, om allt kommer hit, så lastas det va, sen skickas allt som skall till stockholm på en lastbil....hur bra som helst....

jipppieee jag ska få minimotos, fan va kul det ska bli o köra med lillen:)

Ravetrancer skrev:
kolla här, om allt kommer hit, så lastas det va, sen skickas allt som skall till stockholm på en lastbil....hur bra som helst....

Kommer hojarna till sverige överhuvudtaget så e det hur bra som helst !

kan nån förklara lite mer ang pengarna o kontot, hur ser man till att pengarna är kvar o inte försvinner med kontoägaren?

Ravetrancer skrev:
kan nån förklara lite mer ang pengarna o kontot, hur ser man till att pengarna är kvar o inte försvinner med kontoägaren?
Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel :D . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt :tummenupp

Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.

Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac

På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Sam skrev:
På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Vi som PM:at Mac redan behöver väl inte göra det igen...eller ska vi börja på ny kula ?

det e ju bra, men vem är du Sam, jag vet inte vem du är, en presentation kanske vore på sin plats?:)

Sam skrev:
Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel :D . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt :tummenupp

Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.

Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac

Känns som det kommer bli mycket att göra söndagkväll/natt då jag kommer hem på sööndag eftermiddag. Vi skulle inte kunna kontakta dom på tisdag istället?

Sam skrev:
Det beror på hur båtarna går. Det tar tid att skeppa över de sju haven. DEt kan även bli längre tid än 50 dagar, det får speditören och deras skepp svara på.

Om jag inte helt missuppfattat så var det ju någon som hade mejlkontakt med den kinesiska firman och dom lovade väl att varorna skulle vara i svensk hamn inom 10dagar from att de fått in pengarna?

En annan tanke var att iochmed det stora antalet cyklar som ska beställas borde väl priset kunna pressas ytterligare? och ja jag är snål :D

SVooSh skrev:
Om jag inte helt missuppfattat så var det ju någon som hade mejlkontakt med den kinesiska firman och dom lovade väl att varorna skulle vara i svensk hamn inom 10dagar from att de fått in pengarna?

En annan tanke var att iochmed det stora antalet cyklar som ska beställas borde väl priset kunna pressas ytterligare? och ja jag är snål :D
Jag är gift med en Kinesiska. Tro inte på dem :D

Mac skrev:
Känns som det kommer bli mycket att göra söndagkväll/natt då jag kommer hem på sööndag eftermiddag. Vi skulle inte kunna kontakta dom på tisdag istället?
DEt är OK.

Jag har haft telefonkontakt med en säljare på fabriken. En kontainer som rymmer 70 hojar kostar runt 18 000:- och det tar ca 10 dagar att få hem de.
Det du SAM måste tänka på e att varje modell har en annan kartong strl och blandar man för mkt kan det bli tokigt.... Man kanske ska hålla sig till 2-3 olika modeller?

//Norbert

Ravetrancer skrev:
det e ju bra, men vem är du Sam, jag vet inte vem du är, en presentation kanske vore på sin plats?:)

Presentation av mig (Sam).

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai emellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, täkte bo kvar i huset ett bra tag till :D Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj :yoparty

Sam skrev:

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai mellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, täkte bo kvar i huset ett bra tag till :D Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj :yoparty

*klockren humor*

Sam skrev:

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
52 år, akademisk utbilding, tillgångar tillräckligt, inget behov av likvida medel, Bankgironummer 5260-5086, skonummer 46, hoj ZZR1200 med 140mil på tavlan, bor i Shanghai emellanåt, har 3 barn varav 2 hemma, 2+4år, täkte bo kvar i huset ett bra tag till :D Har en 4-rummare i Shanghai som de mest misstänksamma kan få adressen till efter de betalt sin hoj :yoparty
Låter bra..

men innan jag anförtror mina pengar till dig skulle jag gärna vilja veta namnen på dina barn, hur lång du är och allmän info om ev. husdjur :hihi

:hej

Klockisch Sam för att du tar tag i det hela..!

Låt oss säga att det blir en full container, och en halv full...??
Vem bestämmer vem som ska få en bike och vem som inte ska få?
Ska vi fylla på zatzy folket då?

Sam skrev:

Kristofer Stiernhufvud
Gränsgatan 9
28020 Bjärnum
tel.070-282 5051
heheh lånar gärna lägenheten när du inte är där:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back