Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
men blir det en och en halv konteiner med beställningar från sh så kanman ju fylla på med zatzy's beställningar...

bra Sam att du ställer upp på det här :bow

Just hemkommen från jobbet och har ca 13 sidor att läsa, har ni kommit fram till ungefär hur många hojjar det är?
Låtar som om det börjar bli fullt i containern ganska snart. :)
Är det fortfarande Riskok som tar hand om beställningen? Tycker det verkar säkrast då han har lite erfarenhet :)

vilka modeller är de som gäller ? kan nånn som har kolla skriva ner de
ifall de nu blir aktuellt att vi zatzy folk får bes :tungan

e intresserad av en dirtbike tror ja fanns nånn me 100cc går de å beställa en sånn ??

Sam skrev:
Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac med ett PM

På måndag sammanställer Mac beställningarna, och på tisdag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.
Repris

Sam skrev:
Kontot tillhör mig, och jag är inte i behov av snabba likvida medel :D . Du får helt enkelt räkna det som en riskfaktor för att få din minimoto så pass billigt :tummenupp

Alla aktuella uppgifter kommer att distribueras vi rätt tidpunkt.

Vi sätter EN TIDSGRÄNS för beställningar till LÖRDAG DEN 22 AUGUSTI 2004 KL 24.00. ALLA BESTÄLLNINGAR TILL Mac

På söndag sammanställer Mac beställningarna, och på måndag morgon 03.00 svensk tid kontaktar vi fabriken och speditören för bästa pris angående modeller och leveranstider.

Hejhej, jag är en av de stackarna från Zatzy som blev bortprioriterade av okänd anledning i sista sekund, har läst igenom hela tråden nu och har en liten fråga.
Denna deadline för beställningar, gäller den endast för er trogna SH-medlemmar? Jag skickade ett PM till Mac ang. min ev. beställning (om jag nu får vara med på detta dvs). När får vi som är lite nedprioriterade här reda på om vi får vara med och beställa?

Mvh / Jon

micke_gt skrev:
vilka modeller är de som gäller ? kan nånn som har kolla skriva ner de
ifall de nu blir aktuellt att vi zatzy folk får bes :tungan

e intresserad av en dirtbike tror ja fanns nånn me 100cc går de å beställa en sånn ??

Tycker vi ska ligga lågt med att bjuda in zatzy-folk.
Vi prioriterar sporthojjare före dom och det ska nog inte vara helt omöjligt att fylla en hel container om vi inte redan har gjort det.
Mac, har du nån koll på exakt hur många hojjar som är beställda?

kray skrev:
Hejhej, jag är en av de stackarna från Zatzy som blev bortprioriterade av okänd anledning i sista sekund, har läst igenom hela tråden nu och har en liten fråga.
Denna deadline för beställningar, gäller den endast för er trogna SH-medlemmar? Jag skickade ett PM till Mac ang. min ev. beställning (om jag nu får vara med på detta dvs). När får vi som är lite nedprioriterade här reda på om vi får vara med och beställa?

Mvh / Jon
eftersom du reggat dig på SH så är du så vitt jag vet medlem här:)

Mechanic_D skrev:
Tycker vi ska ligga lågt med att bjuda in zatzy-folk.
Vi prioriterar sporthojjare före dom och det ska nog inte vara helt omöjligt att fylla en hel container om vi inte redan har gjort det.
Mac, har du nån koll på exakt hur många hojjar som är beställda?

Det är väl runt 150 st just nu...

kray skrev:

Mvh / Jon

tror nog att du oxå får beställa.... varför inte.

tror inte alla har riktig koll här.

skicka din beställning till mac så löser sig allt !

//A

Webspy skrev:
tror nog att du oxå får beställa.... varför inte.

tror inte alla har riktig koll här.

skicka din beställning till mac så löser sig allt !

//A

Jag hoppas och håller tummarna stenhårt! :)

/Jon

Men om det blir en continer som blir halv full...
Är det bara inte att vänta en halv vecka till då? Eftersom det verkar strömma in intresse-PM?

Någon som vet hur många hojjar som får plats i den största containern samt vad den kostar att frakta?
Ju fler hojjar desto billigare!

Det viktigaste är nu att dem som inte har valt antal och model meddelar mig om detta. Annars stryker jag er när deadlinen gått ut.

Ravetrancer skrev:
189beställda nu, 40fotaren rymmer 246 14e

fast 14e är dom minsta, en atv tar säkert upp minst 4ggr så stor plats exempelvis.

Ni som hade beställt LY-CIG083G2, t.ex NOBY. Varför fick inte ni beställa med Zatzy? Är dom större än de "vanliga"?

Ravetrancer skrev:
189beställda nu, 40fotaren rymmer 246 14e

Okey...
Att få upp antalet till 200-220+ ska väl inte vara några större problem, undrar bara vad frakten blir för en sån container. Fast å andra sidan delas den på ca 130-140 pers så det blir nog bra mycket billigare än 20fotaren ändå :)

mac o samtråd

tycker att det börjar bli lite jobbigt att följa denna tråd då man är orolig att missa nåt. Mitt förslag är att det börjas en tråd där bara mac, sam och ev. nån fler som är inblandad i köpet får skriva, då blir det enkelt för oss som beställt att se vad som händer o vad som ska göras. vad tycker ni???

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back