Gixxer-Anders
the story of my life..
korvgubbe skrev:på tal om mat..
Nu måste jag hem å laga korv. Ska iväg sen på privat-visning av ett litet radhus.. Tänkte bli ännu mer Ärke-Svenne..
You go girl!
Lycka till med husköpandet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:på tal om mat..
Nu måste jag hem å laga korv. Ska iväg sen på privat-visning av ett litet radhus.. Tänkte bli ännu mer Ärke-Svenne..
Gixxer-Anders skrev:You go girl!![]()
Lycka till med husköpandet
korvgubbe skrev:4. Lite Yrrol-varning..
(Eller som en rätt rasistiskt färgad grupp i en stor hejjarklack uttryckte det när fick frågan om hur de kunde tillåta att en svart kille var en av dem samtidigt som de hatade svarta:
- men vaffan, fattar'ru inte.. han är ju VÅR neger..!")
HanneZ skrev:Måste erkänna att Markus är ganska bra på att diskutera. Imellanåt tycker ja nästan hans idiotiska idéer verkar vettiga![]()
Ni ser, jag får till och med mig mina motståndare. Världsherravälde nästa. Markus skrev:Inte alls Yrrol. Jag vill veta hur en frisk människa (tillräckligt frisk för att dömas till fängelse) kan påstå sig stå för vit överhöghet samtidigt som han är svart. Jag vill så gärna bara se hans min när reportern håller upp spegeln framför honom.
korvgubbe skrev:Syftade bara på den sketch där Johan Ulveson är en blind Skinhead som är tillsammans med en blind Zienarkvinna...
Markus skrev:Den är bra, men knäcker knappast:
"Det är ju för helvete ett negerbarn!"

korvgubbe skrev:Sant!
På tal om Johan Ulveson...
...Måste nog ändå hävda att du vissa dagar kan vara slående lik hans karraktär i Segemyr & Co!![]()
Markus skrev:Heter det inte C/O Segemyr?![]()
![]()
Jag har aldrig sett skiten, klarar inte alla svenska b-produktioner som vill efterlikna Vänner/Fresh Prince konceptet.
Hur är han där? Rättfram, klok, ärlig, tapper?
korvgubbe skrev:En moderat överklass-wannabe som kämpar med näbbar och klor för att platsa på Östermalm och ogillar att beblanda sig med Kreti och Pleti(arbetarklassen)..
Markus skrev:Det där var taskigt. Tur att jag inte är moderat i alla fall.

Ja, tack (om du är prinsessan Leia).korvgubbe skrev:...Det är inte taskigt om man sett serien.. trots alla hans sidor så kan man tycka om honom.. Det finns lixom något gott i honom oxå.. Som det fanns i Darth Vader.. så det finns hopp för dig med! Vill du ha en kram?![]()
![]()
Markus skrev:Ja, tack (om du är prinsessan Leia).
korvgubbe skrev:Vill du ha en kram?![]()
![]()
Markus skrev:Ja, tack

Gixxer-Anders skrev:Hjälp! Jag har hamnat i The Twilight Zone!!!![]()
![]()
Markus skrev:Häng på du med så kör vi ormgrop!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |