sandstream
Guest
Såklart, alla håller koll på SHAxxexs skrev:2579557Kan hända att hon läste vad som skrevs i den här tråden för 3 veckor sen?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2524042&postcount=423

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såklart, alla håller koll på SHAxxexs skrev:2579557Kan hända att hon läste vad som skrevs i den här tråden för 3 veckor sen?
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2524042&postcount=423
sandstream skrev:...
Ska man tolka det som att rökande spanjorer föredrar 250 före MotoGP?
Macke skrev:2579649Åååh nej... Kawwa gör det igen....![]()
Tappar Nakano (den klart bästa förare som rattat en Kawa MotoGP hoj i mina ögon) och ersätter honom med en medioker Jacque (jag skiter i att han vunnit på 250cc hojar).
Så nu lägger man massor med pengar på att utveckla en ny MotoGP hoj, och sätter den i händerna på 2st usla fransmän... Bläää...
VAFAN! Satsa lite på att ta in en förare som kan vinna race!!!!
(Hoppas jag får äta upp det här vid den här tiden nästa år, men jag tror inte den risken är så stor...)
Macke skrev:..
...
Tappar Nakano (den klart bästa förare som rattat en Kawa MotoGP hoj i mina ögon) och ersätter honom med en medioker Jacque (jag skiter i att han vunnit på 250cc hojar).
Så nu lägger man massor med pengar på att utveckla en ny MotoGP hoj, och sätter den i händerna på 2st usla fransmän... Bläää...
(Hoppas jag får äta upp det här vid den här tiden nästa år, men jag tror inte den risken är så stor...)
Jörgen #31 skrev:2579678Att de inte tar en blixtsnabb kille som Vermulen tex, som inte kört 250cc.. För det vet ju alla, att har man kört tvåtakt, kan man j inte vinna!![]()
/J
Jörgen #31 skrev:2579678Att de inte tar en blixtsnabb kille som Vermulen tex, som inte kört 250cc.. För det vet ju alla, att har man kört tvåtakt, kan man j inte vinna!![]()
/J
Neutral skrev:2578084Hur tänker du då? Om hojen är tillräckligt bra att placera 2:a på gridden och i racet är det då inte föraren som avgör hur ofta det sker?
Neutral skrev:Om inte RdP kraschade hela tiden (och det är knappast hojens fel) hade det sett bättre ut, jag är väldigt skeptisk inför nästa år.
CH skrev:2580046Att kawa tar in två fransmän är nog mest politik/marknadsföring, kawa är ett stort märke i Frankrike så de hoppas nog på att kränga ytterligare lite gröna raketer till grodätarna.
Tjurbajs.gthyni skrev:2579999en skicklig förare kan köra en Kawa Z900 snabbt ett varv, men inte 30,
det blir tungt och farligt väldigt snabbt
Men där kan det väl uppstå ett problem, som när Butter gick till Repsol. För visst hade han annat spons i 250?Axxexs skrev:2579568Snarare att dom vill sponsra personen Lorenzo. Skulle inte förvåna om dom följer honnom även om han går till MotoGP.
(Telefonica)Movistar-Repsol som sponsor 2005.sandstream skrev:2580464Men där kan det väl uppstå ett problem, som när Butter gick till Repsol. För visst hade han annat spons i 250?
gthyni skrev:2579999
rookisarna kraschar mycket, det hör till
Och när Movistar inte fick följa med Butter till HRC så hoppade de av som sponsor. Kanske kan hända något liknande med Fortuna.Eldstorm skrev:2580545(Telefonica)Movistar-Repsol som sponsor 2005.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |