sandstream
Guest
FireSalle skrev:2577613Tack!![]()
Nu kan jag nog inte surfa mer, måste sitta och titta på min nya bakgrundbild istället![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FireSalle skrev:2577613Tack!![]()
Nu kan jag nog inte surfa mer, måste sitta och titta på min nya bakgrundbild istället![]()
Men Nakano tar sig i mål och har tre ggr så många poäng som Randy. Att satsa på honom som försteförare tycker jag tyder på problem. Han kan knappast vara killen att utveckla deras nya 800:a. De meriter han visat i år skulle snarare peka på lämpligheten att utprova Guldvingens nya airbag....gthyni skrev:2577829I kwaks fall är det inte förarna som är problemet. pungt!
FireSalle skrev:2573543De borde försökt fasa in någon yngre. Edwards har sina bästa RR-år bakom sig och iaf. jag tror inte han är vass på att utveckla den nya 800:an. Han verkar vara den förare som är känsligast för en perfekt set-up. Passar han sig inte på söndag riskerar han att bli sämste jänkare i år. Han verkar ha lägre ambitioner nu, var riktigt kaxig och stöddig förr.
Massa var väl inte direkt medioker, sista racet var ju ren utklassning från hans sida gentemot konkurrenterna.Cliff Barnes skrev:2577906Lite Ferarri varning över Yamaha, båda körde i år med sina mästare (Schumacher, Rossi)
som backades upp av betydligt mediokrare hjälpryttare (Massa, Edwards)
sandstream skrev:2577910Massa var väl inte direkt medioker, sista racet var ju ren utklassning från hans sida gentemot konkurrenterna.
Inte f-n är man medioker när man slutar trea i VM med två vinster, två andraplatser, två tredjeplatser osv.Cliff Barnes skrev:2577921jo han är medioker stabil men medioker, kolla övriga säsongen, kommer knappast att vinna fler lopp
RedBaron skrev:2577942Inte f-n är man medioker när man slutar trea i VM med två vinster, två andraplatser, två tredjeplatser osv.
Vi kan släppa det innan det blir för OT, men du kan ju begrunda oddsen på bwin.comCliff Barnes skrev:2577949Skit i ordet medioker då, "ingen möjlig titel utmanare" , duger det
samma lika med Edwards
2007 Drivers Championship - 18:00
Antepost Winner
Fernando Alonso (ESP/McLaren) 2.40
Kimi Raikkonen (FIN/Ferrari) 3.00
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 6.00
Heikki Kovalainen (FIN/Renault) 18.00
Jenson Button (GBR/Honda) 20.00
Giancarlo Fisichella (ITA/Renault) 20.00
Rubens Barrichello (BRA/Honda) 25.00
Ralf Schumacher (GER/Toyota) 50.00
Jarno Trulli (ITA/Toyota) 50.00
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 50.00
Nick Heidfeld (GER/BMW-Sauber) 50.00
David Coulthard (GBR/Red Bull) 80.00
Mark Webber (AUS/Red Bull) 80.00
Alexander Wurz (AUT/Williams) 100.00
Nico Rosberg (GER/Williams) 100.00
Hur tänker du då? Om hojen är tillräckligt bra att placera 2:a på gridden och i racet är det då inte föraren som avgör hur ofta det sker?gthyni skrev:2577829I kwaks fall är det inte förarna som är problemet. pungt!
Jag hoppas att du har rättCliff Barnes skrev:Ska passa på att vara tidig och förutspå 2 av nästa års överaskningar Chris Vermeulen och John Hopkins 2007 The year of the Suzuki´s![]()
sandstream skrev:2577910Massa var väl inte direkt medioker, sista racet var ju ren utklassning från hans sida gentemot konkurrenterna.
Måste för Nakano kännas som att till slut bli av med en hemsk huvudvärk. Nu får vi se vad han kan göra.Axxexs skrev:
Då är det upp till bevis nästa år då.Axxexs skrev:2579087Nakano officiellt till JIR-Konika Minolta.
Om Hondan är så bra som många tror finns det inte mycket för Nakano att skylla på om det går dåligt nästa år.Busaberg skrev:2579429Då är det upp till bevis nästa år då.
Till en del verkar de ha sagt sanningen: http://www.whowon.com/sResults.asp?SanctionID=973&StoryID=207763Axxexs skrev:2579057Nu går Gresini ut officiellt med att dom byter däcktillverkare till nästa säsong. Men dom skriver inte till vilka dock.
http://www.gresiniracing.com/Template/detailComunicati.asp?IDFolder=174&IDOggetto=10393&LN=UK
sandstream skrev:...
Till en del verkar de ha sagt sanningen: http://www.whowon.com/sResults.asp?SanctionID=973&StoryID=207763
...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT