bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Har sett att det tydligen finns vattentäta strumpor med Gore Tex att använda i skorna. Är det nån som testat såna och vet om dom verkligen funkar?
Tänker om såna kunde vara ett alternativ till icke vattentäta crosstövlar eller att ha i kängor vid jakt då Gore Tex kängor håller två säsonger för mig sen läcker dom.
Det jag funderar på är om man ändå inte får känslan av att vara blöt och kall då vattnet kyler men dom har kanske fått till det. Gore Tex skaljacka mot kroppen är ju nästan dom att vara blöt.
Tänker om såna kunde vara ett alternativ till icke vattentäta crosstövlar eller att ha i kängor vid jakt då Gore Tex kängor håller två säsonger för mig sen läcker dom.
Det jag funderar på är om man ändå inte får känslan av att vara blöt och kall då vattnet kyler men dom har kanske fått till det. Gore Tex skaljacka mot kroppen är ju nästan dom att vara blöt.