Go-Kart med SSEMSE

Okej Okej ! pallar inte höra en massa tjat efteråt så jag har anmält mig...
Ska minnsan jag dig till depån i detta oxo :tummenupp

Kan alltid snacka samman o sam åka ner typ, även om jag piskar er båda :rofl

Tuben skrev:
Jag och HolyRider e anmälda sön 20/11 14.30 - 18.00 så kom igen och anmäl er på www.sydskanesemse.nu så vi kan knäcka gubbarna i RR .
Gött Tuben, HolyRider och Skutte! :tummenupp
Körning 40 är det som gäller. 14:30 - 18:00

Otee? Zmurfen? #57 Thundrace? Glenning?

Maverick_ou812 skrev:
Gött Tuben, HolyRider och Skutte! :tummenupp
Körning 40 är det som gäller. 14:30 - 18:00
Otee? Zmurfen? #57 Thundrace? Glenning?

Grabbar, var ligger banan i Malmö? Vill minnas att jag är anmäld 14.30 också. Tyvärr har de tagit bort informationen om bokningarna på hemsidan. Får väl ta kontakt med Sydskanes under förmiddagen imorgon och höra mig för. Kör bil ner. Är det någon som vill åka med är det bara att höra av er.

Last edited:
Harmon Rabb skrev:
Grabbar, var ligger banan i Malmö? Vill minnas att jag är anmäld 14.30 också. Tyvärr har de tagit bort informationen om bokningarna på hemsidan. Får väl ta kontakt med Sydskanes under förmiddagen imorgon och höra mig för. Kör bil ner. Är det någon som vill åka med är det bara att höra av er.
Pissenkelt att hitta, kör av E6:an mot "Hamnen". Följ Västkustvägen. När du kommer förbi Spillepengens Brandövningsplats kommer en rondell, ta HÖGER i den mot Statoilmacken och sen vänster i 2:a korsningen (den efter macken) där ser du Race House. :tummenupp

Last edited:
Maverick_ou812 skrev:
Pissenkelt att hitta, kör av E6:an mot "Hamnen". Följ Västkustvägen. När du kommer förbi Spillepengens Brandövningsplats kommer en rondell, ta HÖGER i den mot Statoilmacken och sen vänster i 2:a korsningen (den efter macken) där ser du Race House. :tummenupp

Ok, tror mig veta var det ligger nu på ett ungefär. Tack så mycket för den lysande vägbeskrivningen. Nu ska jag bara försöka reda ut hur jag tänkte när jag bokade min tid.

Du skulle inte kunna radera mitt mobil nr ur citatet? Jag kommer att ta bort det under morgondagen nämligen från mitt inlägg. Misstänker att det kommer att finnas kvar i ditt citat om du inte raderar det.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

Back