Tuben
Har inte tid!!!
Jag och HolyRider e anmälda sön 20/11 14.30 - 18.00 så kom igen och anmäl er på www.sydskanesemse.nu så vi kan knäcka gubbarna i RR .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag hittar inte var man anmäler sigTuben skrev:Jag och HolyRider e anmälda sön 20/11 14.30 - 18.00 så kom igen och anmäl er på www.sydskanesemse.nu så vi kan knäcka gubbarna i RR .
Sniper skrev:Jag hittar inte var man anmäler sigmen jag vill va med
![]()

Jag hittar inget ställe vare sig där står något om go-kart eller anmälanSkutte skrev:

Gött Tuben, HolyRider och Skutte!Tuben skrev:Jag och HolyRider e anmälda sön 20/11 14.30 - 18.00 så kom igen och anmäl er på www.sydskanesemse.nu så vi kan knäcka gubbarna i RR .
Maverick_ou812 skrev:Gött Tuben, HolyRider och Skutte!![]()
Körning 40 är det som gäller. 14:30 - 18:00
Otee? Zmurfen? #57 Thundrace? Glenning?
Pissenkelt att hitta, kör av E6:an mot "Hamnen". Följ Västkustvägen. När du kommer förbi Spillepengens Brandövningsplats kommer en rondell, ta HÖGER i den mot Statoilmacken och sen vänster i 2:a korsningen (den efter macken) där ser du Race House.Harmon Rabb skrev:Grabbar, var ligger banan i Malmö? Vill minnas att jag är anmäld 14.30 också. Tyvärr har de tagit bort informationen om bokningarna på hemsidan. Får väl ta kontakt med Sydskanes under förmiddagen imorgon och höra mig för. Kör bil ner. Är det någon som vill åka med är det bara att höra av er.
Maverick_ou812 skrev:Pissenkelt att hitta, kör av E6:an mot "Hamnen". Följ Västkustvägen. När du kommer förbi Spillepengens Brandövningsplats kommer en rondell, ta HÖGER i den mot Statoilmacken och sen vänster i 2:a korsningen (den efter macken) där ser du Race House.![]()
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!