Saxat från Svemo. Börja planera en hemfärd Sara!
"Sektionen beslöt att ta ett initiativ till ett attraktivt inbjudningsheat för Tjejerna vid sista
SM-deltävlingen den 10 oktober. En sponsor skall ha möjlighet att sponsra detta heat
där ordet ”Girl Trophy” tillsammans med sponsornamnet skall ingå som namn på tävlingen.
Tjejernas tävling kommer att köras i pausen mellan heat 3 och Superfinalen."
"Sektionen beslöt att ta ett initiativ till ett attraktivt inbjudningsheat för Tjejerna vid sista
SM-deltävlingen den 10 oktober. En sponsor skall ha möjlighet att sponsra detta heat
där ordet ”Girl Trophy” tillsammans med sponsornamnet skall ingå som namn på tävlingen.
Tjejernas tävling kommer att köras i pausen mellan heat 3 och Superfinalen."
Last edited:
för att deltaga i denna klass
Då får jag väl titta då
I don´t mind 