Gasturbinhoj = JETeskoj!

Fy fan så bra!! 8 röster till på en halvtimme, de där studenterna kan stoppa upp sin antenn i arslet om ni kära trådläsare håller ångan uppe!:yoparty:Bugar:banana:fyllisar

Röstat igen x3 :yoparty

Röstat!

Det var med hjälp av sporthoj.com samt flera andra forum som jag vann en F1-körning på Anderstorp för typ 7-8 år sedan:tummenupp Så självklart hjälper man sina forumsvänner, sen förtjänar faktiskt ditt bygge att vinna också:)

röstat x2 :tummenupp

edit, tvingade frun i huset att rösta också så nu är det tre röster.

Last edited:
Underbart! Det värmer hjärtat hos en sammanbiten kraftvärmemekaniker att ha såna kamrater i personer jag aldrig haft kontakt med tidigare och än mindre träffat, det är väl det som är forumandan här på Sporthoj antar jag. :)

Isdäcken är klara om nån vecka, växellådan är snart konverterad till oljesprut, bakkåpans plugg är snart klar att plastas av och anmälningen till Speed Weekend är betald. Lyckas jag klämma mig in i finalen på uppfinnartävlingen är fanimej november månad fulländad!:banana

Jag blev förresten kontaktad av killen som håller i Elmiamässan, han vill ha ner hojen på mässan på påsk men tyvärr har jag beredskap och måste jobba över påsk så det blir svårt. Vete fan om jag kunnat åka ändå, det är rätt mycket jobb med att fixa en vettig monter och den tiden finns inte i Johanssons pressade schema med familjeliv, löpträning och hojskruvning.

Kör jag skrot med hojen på Speed Weekend har jag ju inte ens nåt att visa upp...:gnissla

Amen va fan, En burk öl!
vA SA DU INTE DET MED EN GÅNG. SKA RÖSTA BUMS!!

Med tanke på all underhållning och allt vetande som denna tråd bjuder på, var det självklart att rösta. Tummar hålls för både det ena och det andra!

Var det någon som sa öl? Röstat! Drar iväg en röst från jobbet också på måndag. Ska prata med resten av folket på avdelningen också om de vill rösta. Vi sysslar ju trots allt med forskning och utveckling = tekniknördar :D

Du har kanske redan bjudit mig på öl när vi sågs, men det hindrar ju dig att bjuda på mer :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman