Gasturbinhoj = JETeskoj!

Tjusigt, ser mycket mer flödesmässigt rätt ut:tummenupp

Tjusigt, ser mycket mer flödesmässigt rätt ut:tummenupp

Helt klart bättre flås nu, en polare har nämnt risken med att värmen håller sig kvar i undertrycksområdet precis bakom ben/röv när jag kör så det kan hända att jag måste dra utblåsen längre bakåt ifall det visar sig vara ett problem.

Men då har du ju mycket tid över till varmluftsfläkten :banana

Jomen tjenare du.:gnissla

Allt i garaget är uppstaplat innanför porten och allt inomhus ligger på gästsängen så det känns som att jag är hyfsat i fas. Ska försöka sluta en timme tidigare imorrn så vi hinner åka till Hammerdal och låna en kåpvagn innan middagen och sen ska det lastas fyrhjuling, hoj, spark, militär-depåtält och en kubikmeter ved innan det blir dags att sova några timmar innan avfärd tidigt torsdag morgon. :banana

Visa nu vart det jäkjla fläktsparksskåpet ska stå:yoparty
O bryt ett ben på're:tummenupp

Det ryktas om att utmärkningen en "någons" lägerplats i Orsa är...tja...hur skall man uttrycka det....framstående.
:tungan

Det där är romantik på högsta nivå så här på alla hjärtans dag!

Riktigt roligt att se, keep the movies coming!

Det går mycket lösa rykten om att i fredags så gjordes en start med en hemlig, ännu icke visad jet-kälke-prototyp ifrån Mobacken Racing.
Den skall enligt ryktena ha varit mycket kraftfullare och fungerat över förväntan. Ryktena säger också att den försvann under testet och har inte setts sen dess. Enligt sista rapporterna så var den på väg österut...

Det verkar ha spridits lite klipp på nätet där den sen slog ned:

Det går mycket lösa rykten om att i fredags så gjordes en start med en hemlig, ännu icke visad jet-kälke-prototyp ifrån Mobacken Racing.
Den skall enligt ryktena ha varit mycket kraftfullare och fungerat över förväntan. Ryktena säger också att den försvann under testet och har inte setts sen dess. Enligt sista rapporterna så var den på väg österut...

Det verkar ha spridits lite klipp på nätet där den sen slog ned:

Länka istället :fakta

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?260942-Meteor-i-Ryssland&p=5738421#post5738421

:va
OT: Varför skulle jag länka till en hel tråd om meteoriter i Ryssland?
Speciellt eftersom tråden inte innehåller det videoklipp jag precis lade upp ifrån Youtube.
Kom igen nu, länken gick till inlägg #15 i den tråden :D

/originalet

On-topic så ser jag med spänning fram emot lördagens repa med sparken och hoppas på tvåhundra :banana

...samt som alltid, att helgen blir fri från olyckor för alla som deltar.

/J

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla