Garry McCoy tillbaka i MotoGP

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Grattis alla sladdrunkare! Den gamle slitvargen Jerry är tillbaka. De tre sista loppen i år kommer han att styra en Aprilia.

Saxat från MotoGP.com
Aprilia racing chief Jan Witteveen: “He brings with him great quality, but he is also the only rider who has no contract problems with the World Superbike championship finishing on Sunday. We are looking forward to working him because we know he is a rider of great talent.”

Fritt översatt: Vi vet att han som förare inte håller MotoGP-standard men eftersom alla andra var upptagna fick vi nöja oss men honom och han har ju faktiskt kört bra en gång i tiden för längelängesedan.

Det ska faktiskt bli jäkligt kul att se honom igen ändå.
Kawasakin tyckte han ju var tråkig, han gillade ju tvåtaktsbestar, men enligt alla som provkört olika MotoGP-hojar säger ju alla att aprilian är klart värst.
Kan ju hoppas McCoy får upp ångan igen.

Undrar om han kommer se lika spektakulär ut nu, som man minns honom. :va

Nu för tiden sladdar ju dom flesta som värsta speedwayförarna...

Skönt att han är tillbaka iaf!!! :yoparty

Teddy skrev:
Grattis alla sladdrunkare! Den gamle slitvargen Jerry är tillbaka. De tre sista loppen i år kommer han att styra en Aprilia.

Saxat från MotoGP.com
Aprilia racing chief Jan Witteveen: “He brings with him great quality, but he is also the only rider who has no contract problems with the World Superbike championship finishing on Sunday. We are looking forward to working him because we know he is a rider of great talent.”

Fritt översatt: Vi vet att han som förare inte håller MotoGP-standard men eftersom alla andra var upptagna fick vi nöja oss men honom och han har ju faktiskt kört bra en gång i tiden för längelängesedan.

Fan vad trevligt! Go go aprilia!

/J

Macke skrev:
Undrar om han kommer se lika spektakulär ut nu, som man minns honom. :va

Nu för tiden sladdar ju dom flesta som värsta speedwayförarna...

Skönt att han är tillbaka iaf!!! :yoparty

Det finns ingen som kör som Garry, med spinn både in, ut och genom kurvorna! Det närmaste som jag kan komma ihåg är Wayne Gardner. Skitkul att han är tillbaka, om än på en långsam hoj.

Kul som fan. Eftersom Aprilia inte kör MotoGP nästa år inser McCoy såklart att han måste imponera som fan på alla för att slippa köra Superbike nästa år. Jag tippar att han kör i mål som 11:a en sekund före Bayliss.

:rock

Nyteknik skrev:
Kul som fan. Eftersom Aprilia inte kör MotoGP nästa år inser McCoy såklart att han måste imponera som fan på alla för att slippa köra Superbike nästa år. Jag tippar att han kör i mål som 11:a en sekund före Bayliss.

Det skulle kunna innebära en nytändning för Garry om det nu går hyggligt. Han verkar måttligt road av att köra traktor i Superbike.

JÄSS! Bara hoppas han har en gnutta självförtroende nu så att han kan vara med och slåss om poäng åtminstone.

Chris Ash skrev:
Det skulle kunna innebära en nytändning för Garry om det nu går hyggligt. Han verkar måttligt road av att köra traktor i Superbike.

Han är säkert tänd som fan och man anar ett roligare 2005 med honom i MotoGP igen. Synd bara att det är just Aprilian han ska köra. Risken att han vurpar känns ju ganska överhängande. Men jag tror han kör in som 9-11:a.

:tummenupp

Nyteknik skrev:

Vilket race tippar du han ska komma elva i? Sepang, Philip ISland eller Valencia?

Jorå, det var ju inte en dag för tidigt!

Ska bli kul å se om han kan konkurrera eller om han e för långsam.

Goodstuff skrev:
Vilket race tippar du han ska komma elva i? Sepang, Philip ISland eller Valencia?

Såhär på fredag eftermiddag gjorde yrseln att jag tänkte mig honom 9-11:a i helgens race. :dummer

Det verkar såklart troligast att han gör bäst ifrån sig på Philip Island: sjua!

valmers skrev:
Tja, en långsam förare på en långsam hoj. Gäsp.

tänk att det var det första jag tänkte när jag såg tråden några som tycker att det ska bli kul att få se sjuka fetsladdar samt att sursmurfen valmers ska komma med ett rutinmässigt negativt sågningsinlägg :6surkart

Tycker McCoy är kul att se, oavsett vilken båge han sitter på.

Tycker som vanligt att McCoy är överreklamerad. Han kommer inte att ta mer än någon enstaka poäng. Fram med fler nya, unga förmågor i stället, som kan utveckla sporten!

Macho Woman skrev:
Tycker som vanligt att McCoy är överreklamerad. Han kommer inte att ta mer än någon enstaka poäng. Fram med fler nya, unga förmågor i stället, som kan utveckla sporten!

Wake up and smell the coffee...

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back