oops164
Smed
oFFkeFF skrev:2608162
Har för mig det var av säkerhetsskäl efter ett par fälgar gick sönder på 90-talet.
Robert Dunlop (Joeys bror) kraschade rejält på Ön 94 pga en kolfiberfälg som brast på hans Honda.
Ådrog sig rejäla skador.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:2608162
Har för mig det var av säkerhetsskäl efter ett par fälgar gick sönder på 90-talet.
flugan skrev:2658201Besiktigade skåpet i måndags, kl 07.10 på morgonen. Fick gå upp 05.45 för att köra genom ett översvämmat Göteborg, helt omänskligt.
Mattias skrev:2658840Nu har jag fått nya kåpor. De ligger på "godispärlan" i centrum. Jag minns när vi hade postkontor, där man kunde hämta och skicka iväg paket. Det var tider, det.

Nyteknik skrev:2608152Se där. Varför har då inte fler kolfiberfälgar - så fruktansvärt dyrt är det väl inte jämfört med diverse andra "prestandahöjande" delar?
Hondan står helt orörd, har dock införskaffat tillbakaflyttade fotpinneplattor, förlängd växelspak, förlängd och förhöjd bakram samt ska skicka iväg kitcylindern till Ian E för omnikasilering. Nya fjädrar fram och bak står på tur också. Och en omlackering förstås, roligt roligt!![]()
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem