oops164
Smed
oFFkeFF skrev:2608162
Har för mig det var av säkerhetsskäl efter ett par fälgar gick sönder på 90-talet.
Robert Dunlop (Joeys bror) kraschade rejält på Ön 94 pga en kolfiberfälg som brast på hans Honda.
Ådrog sig rejäla skador.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:2608162
Har för mig det var av säkerhetsskäl efter ett par fälgar gick sönder på 90-talet.
flugan skrev:2658201Besiktigade skåpet i måndags, kl 07.10 på morgonen. Fick gå upp 05.45 för att köra genom ett översvämmat Göteborg, helt omänskligt.
Mattias skrev:2658840Nu har jag fått nya kåpor. De ligger på "godispärlan" i centrum. Jag minns när vi hade postkontor, där man kunde hämta och skicka iväg paket. Det var tider, det.

Nyteknik skrev:2608152Se där. Varför har då inte fler kolfiberfälgar - så fruktansvärt dyrt är det väl inte jämfört med diverse andra "prestandahöjande" delar?
Hondan står helt orörd, har dock införskaffat tillbakaflyttade fotpinneplattor, förlängd växelspak, förlängd och förhöjd bakram samt ska skicka iväg kitcylindern till Ian E för omnikasilering. Nya fjädrar fram och bak står på tur också. Och en omlackering förstås, roligt roligt!![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |