Garagestatus för tvåtaktarna

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Värmdö
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Appropå Karlskoga, kommer det månne en porrputsad blå/silvrig 125:a :D
Knullputsad menar du? Grym skillnad! :D Det ser faktiskt ut som om jag kommer, jag skippar dock fredagsträningen för att ha något att skylla på...
 

bean305

#78 125R
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
ZX6R, CRF450R, RS125R
jag skippar dock fredagsträningen för att ha något att skylla på...

Kul att du kommer, det finns en risk att jag också missar fredagen :gråta, måste knåpa ihop ett färdigt utkast till avhandling tills på måndag... Bra att ha nåt att skylla på :D.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Kul att du kommer, det finns en risk att jag också missar fredagen :gråta, måste knåpa ihop ett färdigt utkast till avhandling tills på måndag... Bra att ha nåt att skylla på :D.

Så du är inne i det intensiva dags att skriva avhandling stressen då de flesta blir hålögda och jobbiga att ha i närheten....
Inom vad disputerar du?
 

bean305

#78 125R
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
ZX6R, CRF450R, RS125R
Så du är inne i det intensiva dags att skriva avhandling stressen då de flesta blir hålögda och jobbiga att ha i närheten....
Inom vad disputerar du?

Hehe, been there done that eller?

Tanken är att jag skall bli doktor inom förbränningsmotorteknik (termo- och fluiddynamik) med fokus på kontroll av HCCI-förbränning.
 

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.

Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT! :D
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.

Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT! :D
1. Det heter "skälvan".
2. Jag är avis och hatarej.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.

Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT! :D
:yoparty

1. Det heter "skälvan".
2. Jag är avis och hatarej.
Det är ju bara att köpa ngt ännu fräsigare. Du har väl nordgren på kortnummer numer?
 
Last edited:

-Anders-

Teamchef
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
KTM 65/85
Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.

Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT! :D

Det var med sorg i hjärtat jag såg er åka iväg. Hoppas du kommer köra mer än mig, vilket inte lär vara så svårt.
:(
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Den har redan varit igång i flera minuter. Den lät ganska illa och jag är inte alls avundsjuk.
 

Bifogat

  • spyshot.JPG
    spyshot.JPG
    56.6 KB · Visningar: 164

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Ort
Stockholm/Värmdö
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Putsat, gnott, fejjat, polyestrat och haft mig. Nu ska jag försöka förstå mig på hur man kör med skroten. Bestyckning och sånt vansinnigt omöjligt. Om jag ska ner och brumma på Sviestad på tisdag, var ska jag börja? Vad ska jag slänga på för att garanterat köra tokfett och inte förstöra något utan mest få åka varv utan att oroa mig för ALLT!

Drevning?
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top