Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det seger med minst 20 sekunder som gäller för dig.Nu är hojen nyvaxad, avgasportarna finjusterade(+10 Hp) Uj vad det kommer att gå undan till helgen!!![]()
Nu är det seger med minst 20 sekunder som gäller för dig.
:favorittryckssmilie
Hur ska du ha det. talar om trim och quickshifters för att sedan baissa dig själv och hypa Dennis. :fegisGlömde. Har fixat så quickshiftern fungerar nu också. (kapa en meter per växling)
Räkna ut det i sekunder!
En dark horse i sammanhanget är Dennis Wilje. Presterar riktikigt bra tider på 125:an.
Hur ska du ha det. talar om trim och quickshifters för att sedan baissa dig själv och hypa Dennis. :fegis
Fått din kylare ännu då?Ah, det är så snyggt med custom-gjorda aludelar.![]()
Högmod går före fall..."
Nu vet du vem du ska prata med!Ah, det är så snyggt med custom-gjorda aludelar.![]()
Fått din kylare ännu då?![]()
Lååååång väntan. Ta ut hojen och ställ i vårat tält på B-racet vet ja. Komemr se bra ut.Jag har haft kylaren sedan LMS SM men inte adaptern mellan kylare och vattenpump. Men nu är Henrik på väg hem från Spanien med nya delar och enligt uppgift ska det finnas sådana också så det kanske löser sig.
Fått din kylare ännu då?![]()
Ja, vad ska man säga, annat än att man inser vidden av sin oduglighet.
Jag har fem kylare hemma nu och om jag inte får ihop något av det heller så hör jag av mig.![]()
Kvar att göra fila bort en vass motorfästeskant så ett vattenrör inte blir skadat, ta upp hål i kåpan.
Täta mellan kylare och kåpa så ingen luft kan smita förbi cellpaketen.
Undra om man ska spara reservunderkåpan utan hål för att slippa tejpa så mycket när det regnar?
Mycket nöjd![]()
Väldigt porrigt Rolle.Vart införskaffar man kylarelementen lösa för dessa custombyggen?
Blir nästan lite rödkindad av alla lovord.
Finns en hel bunt olika firmor som säljer element, i varierande pris och kvalite
Tex activeradiator, blackstone om de fortfarande tillverkar. Sedan finns det visst hundratals exportfirmor i Kina och Indien tex men mitt kvalitetsindex blir nervöst när de kommer på tal. En highsider med långtidstrasig kropp och trasig hoj räknar inte hem någon tusenlapp....
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |