Garagestatus för tvåtaktarna

Appropå Karlskoga, kommer det månne en porrputsad blå/silvrig 125:a :D
Knullputsad menar du? Grym skillnad! :D Det ser faktiskt ut som om jag kommer, jag skippar dock fredagsträningen för att ha något att skylla på...

jag skippar dock fredagsträningen för att ha något att skylla på...

Kul att du kommer, det finns en risk att jag också missar fredagen :gråta, måste knåpa ihop ett färdigt utkast till avhandling tills på måndag... Bra att ha nåt att skylla på :D.

Kul att du kommer, det finns en risk att jag också missar fredagen :gråta, måste knåpa ihop ett färdigt utkast till avhandling tills på måndag... Bra att ha nåt att skylla på :D.

Så du är inne i det intensiva dags att skriva avhandling stressen då de flesta blir hålögda och jobbiga att ha i närheten....
Inom vad disputerar du?

Så du är inne i det intensiva dags att skriva avhandling stressen då de flesta blir hålögda och jobbiga att ha i närheten....
Inom vad disputerar du?

Hehe, been there done that eller?

Tanken är att jag skall bli doktor inom förbränningsmotorteknik (termo- och fluiddynamik) med fokus på kontroll av HCCI-förbränning.

Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.

Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT! :D

Garagestatus ÄR numer igen faktiskt. En coolfiberkåpad 125a hämtad i Örnsköldsvik och sitter i bilen på vägen hem. Mums.

Kikade just på resultat från Gelleråsen och fick stora självan, jag kan inte köra så fort som dom håller på och kör runt på där. Jag lägger ner DIREKCT! :D
1. Det heter "skälvan".
2. Jag är avis och hatarej.

:yoparty

1. Det heter "skälvan".
2. Jag är avis och hatarej.
Det är ju bara att köpa ngt ännu fräsigare. Du har väl nordgren på kortnummer numer?

Last edited:

Det var med sorg i hjärtat jag såg er åka iväg. Hoppas du kommer köra mer än mig, vilket inte lär vara så svårt.
:(

Den har redan varit igång i flera minuter. Den lät ganska illa och jag är inte alls avundsjuk.

Bifogat

• spyshot.JPG
    spyshot.JPG
    56.6 KB · Visningar: 164
Putsat, gnott, fejjat, polyestrat och haft mig. Nu ska jag försöka förstå mig på hur man kör med skroten. Bestyckning och sånt vansinnigt omöjligt. Om jag ska ner och brumma på Sviestad på tisdag, var ska jag börja? Vad ska jag slänga på för att garanterat köra tokfett och inte förstöra något utan mest få åka varv utan att oroa mig för ALLT!

Drevning?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...