Gamla enstånkor

Nu ramlar det in småstånkor på löpande band på Blocket. Denna sällsynta raritet har potential att bli en klassiker. Välskött, låga mil och besiktningsfri. Bara att slå till för den som har garageplats, billigare lär det inte bli.
Redan såld, tog inte en dag ens. Någon gjorde helt klart ett klipp här. Tyvärr blir väl denna ännu en av alla gamla enstånkor som hamnar i en samlares garage.

Gissa vem som är igång igen?

View attachment 472613

View attachment 472615

Återigen vill han stycka upp en hoj och sälja i delar, trots att man troligen får mer betalt för helheten än som plockepinn.

Det ser ut att varit en välskött, landsvägsreggad
XR 650 edit: 600, såklart!

Den har absolut ett värde i sig själv.
Om man inte har slarvat bort pappren, förstås...

DR 800an syns i utkanten av några bilder.
Samma herre som nu erbjuder en "Mad Max"-XR för facila 45 lök.....
:jisses
aaaa.PNG

Samma herre som nu erbjuder en "Mad Max"-XR för facila 45 lök.....
:jisses
View attachment 473537
Hojen i fint originalskick är värd kanske ~25k, han vill ha nästan dubbla. Kan folk förstå att värdet går ner, inte upp, när de slaktar hojar så här. Sluta förstör fina hojar!

Som den står skulle inte ge mer än 10-15k för det kommer krävas mycket jobb att återställa den. Man gråter ju nästan när man ser hur den såg ut innan...

1656665366292.png

Får han sålt sina grejor eller är det samma saker som vandrar runt på Blocket i olika skepnader?
Xren i madmaxstil förintar sig själv ser du väl :näsblod är en jättetändsticka bredvid jeepdunken längst bak så slutet var nära när bilden togs:) förstår inte varför retarden lägger upp den bilden heller på en hoj utan sadel men madmaxlooken försvann väl med sadel på:glömdet

Det är ju bara en intresse koll (sic), om någon visar intresse lägger han väl upp en ny säljannons med hojen komplett monterad? Annars vet jag inte hur det funkar med sånt.

Har du skickat ditt svar på intressekollen?

Jag ska gå in och skicka mitt svar snart.
"Hej, jag är inte intresserad av dina sönderkapade, förstörda, obesiktade gamla motorcyklar"

Det är ju rena lyteskomiken att läsa annonserna.
Han kan inte stava, vet inte när det ska vara versaler eller inte och särskriver och ihopskriver huller om buller.
Synd att han förstör fina hojar.

Han kan inte stava, vet inte när det ska vara versaler eller inte och särskriver och ihopskriver huller om buller.
Han är nog lycklig i sin okunnighet å smaklöshet.

Får som någon nämnde starta en egen tråd om hans hojar... Sen när den tråden är igång så kan någon skicka länken till han..?

Du skall respektera oss dyslektiker?

Men det innebär ju inte att du inte kan hacka på hojarna han sabbar. ??

Inte jag, jag vet ej hur Word funkar o är ej intresserad att lära mej heller. ? Skojar bara, naturligt får du klanka ned, tål man inte att någon rättar det som e galet är man fan miljöpartist??
Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.

Du stavar och skriver ändå bättre än 80% av cheferna på mitt jobb. Höga chefer på en OMXS30-firma med högskoleutbildning och lön på 200KSEK i månaden men som inte kan stava eller formulera en mening. Otroligt.
Chefernas talang är ett mysterium. Ett gott självförtroende och goda kontakter är de främsta egenskaperna. Allt annat saknas för det mesta. Jag har sett övertygande personer med ytterst gott självförtroende driva företag i botten. Alla andra blir av med jobbet men chefen studsar vidare till nästa lukrativa anställning. Ingen fattar någonting...

Chefernas talang är ett mysterium. Ett gott självförtroende och goda kontakter är de främsta egenskaperna. Allt annat saknas för det mesta. Jag har sett övertygande personer med ytterst gott självförtroende driva företag i botten. Alla andra blir av med jobbet men chefen studsar vidare till nästa lukrativa anställning. Ingen fattar någonting...
Det är något som jag noterat som underligt vanligt konstigt nog. Höga chefer som kommunicerar som en fjirtis på Lunarstorm.

Nyheter

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...