Automan99 skrev:Vägarna där är inte kul att Köra Hoj på kan jag intyga .snorhala med damm och skit på . skulle aldrig köra omkring med snurrbo zx9'a där . ingen har körkort och saknar allt förnuft![]()
Var ligger detta ställe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Automan99 skrev:Vägarna där är inte kul att Köra Hoj på kan jag intyga .snorhala med damm och skit på . skulle aldrig köra omkring med snurrbo zx9'a där . ingen har körkort och saknar allt förnuft![]()

Chronic skrev:Var ligger detta ställe?
Automan99 skrev:Middleöstern - Kuwait
50 grader i skuggan

Jag tyckte så till en början, sen insåg jag att det verkar vara blött. Och jag misstänker att han drar lös den bara på lek, för han verkar behärska det även om det är vingligt.Afterburner skrev:Är det bara jag som tycker att han var ganska talanglös som MC-förare?
Han varvade ju inte ur ordentligt en enda gång? Dessutom var han rejält vinglig...![]()
lema skrev:de här e fejkat som de kan bli.

Automan99 skrev:ja precis .igentligen så sitter han i en studio med greenscreen framför sig![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |