Galnast?

Automan99 skrev:
Vägarna där är inte kul att Köra Hoj på kan jag intyga .snorhala med damm och skit på . skulle aldrig köra omkring med snurrbo zx9'a där . ingen har körkort och saknar allt förnuft :gnissla

Var ligger detta ställe?

Automan99 skrev:
Vägarna där är inte kul att Köra Hoj på kan jag intyga .snorhala med damm och skit på . skulle aldrig köra omkring med snurrbo zx9'a där . ingen har körkort och saknar allt förnuft :gnissla

Misstänkte att det var ganska kass väghållning med i bilden, var precis som om den började spinna direkt när han drog på rullen :yoparty

Tur eller skicklighet att han inte vurpar?
väghållnigen där / däcken måste vara ultrakassa

Man kan inte säga så mycket om han är duktig eller inte, tror inte att han är helt kass i alla fall, det enda man kan säga med säkerhet är att han inte har alla hemma, och nån galnare har jag inte sett i alla fall, eller kanske lättare sagt "mer galen" :gnissla

Obehaglig känsla i magen när man tittar känns som att olyckan aldrig är långt borta :näsblod

Fast tjusningen med att se knäppskallar göra farliga saker och ibland misslyckas är ett faktum :banana

Vem som e galnast låter jag vara osagt båda är okiga på sitt sätt

Jag såg den där sist jag var hemma hos Victor. Jag sa åt han att jag redan hade sett den men han bara älskar den o måste se den ett par gånger varje dag.

Afterburner skrev:
Är det bara jag som tycker att han var ganska talanglös som MC-förare?
Han varvade ju inte ur ordentligt en enda gång? Dessutom var han rejält vinglig... :3freak
Jag tyckte så till en början, sen insåg jag att det verkar vara blött. Och jag misstänker att han drar lös den bara på lek, för han verkar behärska det även om det är vingligt.
Men inte skulle jag leka följa-john med den mannen.

Galen? Är ni aldrig sena till jobbet? ;)

Så många hästar och ingenstans att gallopera! :1pajas Det måste vara en turist som vill impa för polarna hemma, totalt okontrolerat.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman