Automan99 skrev:Vägarna där är inte kul att Köra Hoj på kan jag intyga .snorhala med damm och skit på . skulle aldrig köra omkring med snurrbo zx9'a där . ingen har körkort och saknar allt förnuft![]()
Var ligger detta ställe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Automan99 skrev:Vägarna där är inte kul att Köra Hoj på kan jag intyga .snorhala med damm och skit på . skulle aldrig köra omkring med snurrbo zx9'a där . ingen har körkort och saknar allt förnuft![]()
Chronic skrev:Var ligger detta ställe?
Automan99 skrev:Middleöstern - Kuwait
50 grader i skuggan
Jag tyckte så till en början, sen insåg jag att det verkar vara blött. Och jag misstänker att han drar lös den bara på lek, för han verkar behärska det även om det är vingligt.Afterburner skrev:Är det bara jag som tycker att han var ganska talanglös som MC-förare?
Han varvade ju inte ur ordentligt en enda gång? Dessutom var han rejält vinglig...![]()
lema skrev:de här e fejkat som de kan bli.
Automan99 skrev:ja precis .igentligen så sitter han i en studio med greenscreen framför sig![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |