Galnast?

Jag tycker det ser väldigt kontrollerat ut.
Eller så misslyckas han precis likadant hela tiden...

Synd bara att sånna här filmer ska ge upphov till lama efterapningar från folk som vill vara lika "tuffa".

Afterburner skrev:
Är det bara jag som tycker att han var ganska talanglös som MC-förare?
Han varvade ju inte ur ordentligt en enda gång? Dessutom var han rejält vinglig... :3freak
ovan vid turbo hoj tydligen,men jag tycker ändå det var en stor idiot :4skrika

:rofl Vilket miffo :rofl

Ser ut som en 12-åring kör.

Särklass det töntigaste jag sett det här året :rofl

Maax skrev:

vill inte försvara honom, men töntigt vet jag inte om det var, eller om han kör som en tolv åring,jag skulle inte vilja hänga på det där,han verkar ha 1 cm till godo på varje sida mellan bilar ibland :rolleyes:

Kryssa mellan bilar..........sketa coolt ?? :va :död

Säger ingenting om vårdslöshet eller sånt......bara genuint töntigt, taskig kontroll...lika intressant o spännande som en rotfyllning.

Maax skrev:

nja vill ju inte försvara honom men har själv kört hoj på Athens disel hala gator för två år:sen och kan säga det att det är inga problem att få ställ...men den här killen gör det med klass :arsele

va väl en viss motorcykel tidning som prod..... den här filmen Fursten har större koll än mej

Han kör fetbra!!! Ni som tycker han kör som en 12-åring är nog bara avundsjuka :D

...

Faan... detta kommer moraltanterna hoppa på mig för hehe :D

öhhh...är det bara jag som tycker att det e en nerdrevad std hoj

Fürstenhoff skrev:
*skratt*

Fasiken vad kul det är att läsa om alla era otroliga tankar och tyckande rörande denna film snutt som funnit tillgänglig under ett ex antal månader - underbart!! :tummenupp

Denna filmsekvens är gjord på exakt samma sätt som när Svenska tidningen BIKE gjorde när dom satte en av sina TESTFÖRARE bakom styret på en mc mellan Göteborg och Stockholm och kallade honom Mr X för att uppnå maximal PR vilket dom garanterat fick!!

Det enda som skiljer Mr X bravader som till 99.99% höjdes till skyarna och hyllades av alla läsare av BIKE är att tidningen MOTO i Grekland skickade ut en av sina TESTFÖRARE på Atens genomhala disel gator i stället för Svenska vägar och plötsligt så kommer komentarer som "taskig kontrol", "kör som en 12 åring", "fejkat" samt "turbo mc" upp utan att ni vet ett skit om det hela - bra jobbat pöjkar!! :pannkyss

Näe, tillbaka till verkligheten kanske är en bra start innan ni skriver ert nästa inlägg!! :tummenupp

/Fürstenhoff.
:va kan du vara mer specifik?är det ingen turbo mc?är han kass?är det fejk?

Fürstenhoff skrev:
"Live fast, DrIvE fast" - :tummenupp eller nått :rolleyes: .

/Fürstenhoff.

Ps! "lika skit som XxxxxXxxxx" - lika utmärkt samansatt som meningslöst!! :) Ds!

Ej turbo!!

Absolut INTE kass!!

Ej fejk!!

/Fürstenhoff.
Det var det jag förstod =) fattar inte att man kan kalla honom kass, jag höll på bli förvirrad :tummenupp

När jag skrev "kontrol som en 12-åring" syftade jag på att han vinglar som en drucken varje gång han saktar ner :rofl

Afterburner skrev:
Är det bara jag som tycker att han var ganska talanglös som MC-förare?
Han varvade ju inte ur ordentligt en enda gång? Dessutom var han rejält vinglig... :3freak

Jo.. hoppas han hittat frambromsen sen filmen kom ut. Tipsa de inte om den på körskolan? :tungan

XRV-Henning skrev:
Galnarest! ;)

F.Ö Heter det inte "SPRÅKPOLIS"?

framförallt så heter det språkpolis inte språk polis???

Skulle vara kul att köra en motard i den där stan, man kan ligga på fetställ hela tiden ju om det är sådär halt!

//Eric

Fürstenhoff skrev:
*skratt*

Fasiken vad kul det är att läsa om alla era otroliga tankar och tyckande rörande denna film snutt som funnit tillgänglig under ett ex antal månader - underbart!! :tummenupp

Denna filmsekvens är gjord på exakt samma sätt som när Svenska tidningen BIKE gjorde när dom satte en av sina TESTFÖRARE bakom styret på en mc mellan Göteborg och Stockholm och kallade honom Mr X för att uppnå maximal PR vilket dom garanterat fick!!

Det enda som skiljer Mr X bravader som till 99.99% höjdes till skyarna och hyllades av alla läsare av BIKE är att tidningen MOTO i Grekland skickade ut en av sina TESTFÖRARE på Atens genomhala disel gator i stället för Svenska vägar och plötsligt så kommer komentarer som "taskig kontrol", "kör som en 12 åring", "fejkat" samt "turbo mc" upp utan att ni vet ett skit om det hela - bra jobbat pöjkar!! :pannkyss

Näe, tillbaka till verkligheten kanske är en bra start innan ni skriver ert nästa inlägg!! :tummenupp

/Fürstenhoff.

Du gillar konspirationsteorier va ? Skulle Bike ligga bakom ni-vet-vem ? :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma