Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ovan vid turbo hoj tydligen,men jag tycker ändå det var en stor idiotAfterburner skrev:Är det bara jag som tycker att han var ganska talanglös som MC-förare?
Han varvade ju inte ur ordentligt en enda gång? Dessutom var han rejält vinglig...![]()
vill inte försvara honom, men töntigt vet jag inte om det var, eller om han kör som en tolv åring,jag skulle inte vilja hänga på det där,han verkar ha 1 cm till godo på varje sida mellan bilar iblandMaax skrev:Vilket miffo
![]()
Ser ut som en 12-åring kör.
Särklass det töntigaste jag sett det här året![]()
Maax skrev:Vilket miffo
![]()
Ser ut som en 12-åring kör.
Särklass det töntigaste jag sett det här året![]()
Fürstenhoff skrev:*skratt*
Fasiken vad kul det är att läsa om alla era otroliga tankar och tyckande rörande denna film snutt som funnit tillgänglig under ett ex antal månader - underbart!!![]()
Denna filmsekvens är gjord på exakt samma sätt som när Svenska tidningen BIKE gjorde när dom satte en av sina TESTFÖRARE bakom styret på en mc mellan Göteborg och Stockholm och kallade honom Mr X för att uppnå maximal PR vilket dom garanterat fick!!
Det enda som skiljer Mr X bravader som till 99.99% höjdes till skyarna och hyllades av alla läsare av BIKE är att tidningen MOTO i Grekland skickade ut en av sina TESTFÖRARE på Atens genomhala disel gator i stället för Svenska vägar och plötsligt så kommer komentarer som "taskig kontrol", "kör som en 12 åring", "fejkat" samt "turbo mc" upp utan att ni vet ett skit om det hela - bra jobbat pöjkar!!![]()
Näe, tillbaka till verkligheten kanske är en bra start innan ni skriver ert nästa inlägg!!![]()
/Fürstenhoff.
Det var det jag förstod =) fattar inte att man kan kalla honom kass, jag höll på bli förvirradFürstenhoff skrev:"Live fast, DrIvE fast" -eller nått
.
/Fürstenhoff.
Ps! "lika skit som XxxxxXxxxx" - lika utmärkt samansatt som meningslöst!!Ds!
Ej turbo!!
Absolut INTE kass!!
Ej fejk!!
/Fürstenhoff.
Hahaha, du har redan gjort bort digMaax skrev:När jag skrev "kontrol som en 12-åring" syftade jag på att han vinglar som en drucken varje gång han saktar ner![]()
Afterburner skrev:Är det bara jag som tycker att han var ganska talanglös som MC-förare?
Han varvade ju inte ur ordentligt en enda gång? Dessutom var han rejält vinglig...![]()
XRV-Henning skrev:Galnarest!
F.Ö Heter det inte "SPRÅKPOLIS"?
abethebabe skrev:framförallt så heter det språkpolis inte språk polis???
rogka566 skrev:Jo.. hoppas han hittat frambromsen sen filmen kom ut. Tipsa de inte om den på körskolan?![]()
Fürstenhoff skrev:*skratt*
Fasiken vad kul det är att läsa om alla era otroliga tankar och tyckande rörande denna film snutt som funnit tillgänglig under ett ex antal månader - underbart!!![]()
Denna filmsekvens är gjord på exakt samma sätt som när Svenska tidningen BIKE gjorde när dom satte en av sina TESTFÖRARE bakom styret på en mc mellan Göteborg och Stockholm och kallade honom Mr X för att uppnå maximal PR vilket dom garanterat fick!!
Det enda som skiljer Mr X bravader som till 99.99% höjdes till skyarna och hyllades av alla läsare av BIKE är att tidningen MOTO i Grekland skickade ut en av sina TESTFÖRARE på Atens genomhala disel gator i stället för Svenska vägar och plötsligt så kommer komentarer som "taskig kontrol", "kör som en 12 åring", "fejkat" samt "turbo mc" upp utan att ni vet ett skit om det hela - bra jobbat pöjkar!!![]()
Näe, tillbaka till verkligheten kanske är en bra start innan ni skriver ert nästa inlägg!!![]()
/Fürstenhoff.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT