Galnast?

Älskar avundsjukan som man ser här. Snubben kontrollerar hojjen bättre än vad många här kontrollerar sin fru.

Farligt halt i Aten pga dieselångor och damm. Snorbarnen som bara vill skriva "han kör som en 12åring" osv kan väl spela in en film själva å visa hur man sladdar ii 100, och gång på gång styr upp "misstaget"

:corn :corn :corn :corn

Last edited:
Fürstenhoff skrev:
*skratt*

Fasiken vad kul det är att läsa om alla era otroliga tankar och tyckande rörande denna film snutt som funnit tillgänglig under ett ex antal månader - underbart!! :tummenupp

Denna filmsekvens är gjord på exakt samma sätt som när Svenska tidningen BIKE gjorde när dom satte en av sina TESTFÖRARE bakom styret på en mc mellan Göteborg och Stockholm och kallade honom Mr X för att uppnå maximal PR vilket dom garanterat fick!!

Det enda som skiljer Mr X bravader som till 99.99% höjdes till skyarna och hyllades av alla läsare av BIKE är att tidningen MOTO i Grekland skickade ut en av sina TESTFÖRARE på Atens genomhala disel gator i stället för Svenska vägar och plötsligt så kommer komentarer som "taskig kontrol", "kör som en 12 åring", "fejkat" samt "turbo mc" upp utan att ni vet ett skit om det hela - bra jobbat pöjkar!! :pannkyss

Näe, tillbaka till verkligheten kanske är en bra start innan ni skriver ert nästa inlägg!! :tummenupp

/Fürstenhoff.
Ursäkta min okunskap, men vem är Mr X?

Fürstenhoff skrev:
Konspirations teorier?? Näe, endast verklighet!!

Om du frågar om den Svenska tidningen BIKE ligger bakom Mr X ooch hans bravader så svaret JA!!

Arbetar Mr X kvar på tidningen BIKE så är svaret JA!!

/Fürstenhoff.

Vem gömmer sig bakom aliaset Mr.X?

Eventuella olagligheter är ju preskiberade och glömda nu...

För att inte tala om Mr Y som dök upp några år senare i BIKE och skrämde bilister genom att göra rullande stoppies i hundra blås förbi bilar...

KalleNorton skrev:
Ursäkta min okunskap, men vem är Mr X?

En kille som BIKE gjorde ett repotage om i slutet av 80 talet(tror jag att det var), körde mot X2000 mellan Göteborg och Stockholm på en GPZ 1000/1100 eller ZZR 1100, kommer inte riktigt ihåg vilken hoj det var.... en kawa=)

Ädit: kan någon förklara varför jag inte kan titta på filmerna från streetfire.net, det står ansluter till media och sen står det bara klar, klickar jag på play så börjar det bara om... osv, osv.... :huvet

Last edited:
vbg_snake skrev:
Älskar avundsjukan som man ser här. Snubben kontrollerar hojjen bättre än vad många här kontrollerar sin fru.

Farligt halt i Aten pga dieselångor och damm. Snorbarnen som bara vill skriva "han kör som en 12åring" osv kan väl spela in en film själva å visa hur man sladdar ii 100, och gång på gång styr upp "misstaget"

:corn :corn :corn :corn

:rofl O du är ju expert på området så klart :rofl

R-1000 skrev:
Hahaha, du har redan gjort bort dig :tuttar finns ingen återvändo nu :tungan

Är du full eller :banana

Tur att du vet vad jag syftar o inte syftar på :tummenupp

Svårt att smälta att alla inte är lika lätt impade?....o nej, jag har inte hoppat utför en hopp backe, satt eld på hojen o kört genom södertunneln eller ens kört på hus tak, vet att vissa tycker att man inte har rätt till en
åsikt i så fall........taskigt läge, vi bor i ett fritt land. :arsele :D

Last edited:
Maax skrev:
:rofl O du är ju expert på området så klart :rofl

Är du full eller :banana

Tur att du vet vad jag syftar o inte syftar på :tummenupp

Svårt att smälta att alla inte är lika lätt impade?....o nej, jag har inte hoppat utför en hopp backe, satt eld på hojen o kört genom södertunneln eller ens kört på hus tak, vet att vissa tycker att man inte har rätt till en
åsikt i så fall........taskigt läge, vi bor i ett fritt land. :arsele :D
Du måste vara riktigt grym!killen imponerar på fürstenhoff men inte på dig :rofl

R-1000 skrev:
Du måste vara riktigt grym!killen imponerar på fürstenhoff men inte på dig :rofl

Just det som är hela grejen, du har ingen aning om mina "meriter" bakom styret...o jag ska inte behöva ( tänker inte ) redovisa dom bara för att få tillåtelse att ha en åsikt här eller på något annat forum :tummenupp :fyllisar

Min åsikt: Ointressant video på alla sätt o vis...let it go and move on.

Last edited:
Maax skrev:
Just det som är hela grejen, du har ingen aning om mina "meriter" bakom styret...o jag ska inte behöva ( tänker inte ) redovisa dom bara för att få tillåtelse att ha en åsikt här eller på något annat forum :tummenupp :fyllisar
instämmer helt

Maax skrev:

Min åsikt: Ointressant video på alla sätt o vis...let it go and move on.
Du har nog redovisat ett och ett annat, din okunskap om en bra förare,hade du haft koll så hade du förstått att han var duktig :pannkyss
Och absolut så får du ha vilken åsikt du vill, jag kan väl också dra till med en åsikt, tycker att Rossi är sämst i gp cirkusen,men det är bara min åsikt,vet inte om det stämmer, men en åsikt minsann :hihi

Last edited:
R-1000 skrev:
Du har nog redovisat ett och ett annat, din okunskap om en bra förare,hade du haft koll så hade du förstått att han var duktig :pannkyss

Är det din åsikt...eller går du på vad andra säger?

Ge dig :tomten

Chronic skrev:
För att inte tala om Mr Y som dök upp några år senare i BIKE och skrämde bilister genom att göra rullande stoppies i hundra blås förbi bilar...
200 blås var det, han är skicklig den pojken...

Både X och Y jobbar ju på Bike :tummenupp

Kul film för övrigt, men f-n vad farligt...

Maax skrev:
Är det din åsikt...eller går du på vad andra säger?

Ge dig :tomten
Ja det är min åsikt, jag tyckte att han var galen,han visste vad han gjorde även om det såg dumt o farligt ut,annars hade jag inte länkat till filmen.

R-1000 skrev:
Ja det är min åsikt, jag tyckte att han var galen,han visste vad han gjorde även om det såg dumt o farligt ut,annars hade jag inte länkat till filmen.

O jag har åsikter om filmen...inte om dig personligen eller varför du la upp den. :tummenupp :fyllisar

Smaken är ju som baken som man säger.

Bork skrev:
jag tror de tog mig .. 5 sekunder? (tog väl datorn 3 sekunder o ladda sökningen) ...

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=108085

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=102343

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=30305

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=6910

så inga problem, du är inte den enda personen på SH med ADHD alá sökfunktionen ...
Tyvärr så hade jag inte sökt och gav en dålig ursäkt för att inte få skäll för att lägga upp filmen,men du är snäll för att du visade på ett sånt fint sätt att den fanns redan framme,det är gött med ADHD :hihi ha så kul med spagetti moppen i sommar vännen :fyllisar

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd