Japp, körde där för att par dagar sen, livsfarligt..Tjet skrev:En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp, körde där för att par dagar sen, livsfarligt..Tjet skrev:En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis...![]()
Tjet skrev:En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis...![]()




Mookie skrev:@ Mark och Napoleon:
Skönt att se att ni är ok trots äventyren!
.........................................................
Jag har hittat världens bästa (?) hojtur idag. Sydsidan lygnern, Horred, Kungsäter, Gunnarsjö, Älvsered och till Falken. Helt fantastisk, trist bara att jag körde bilmen den där lilla Renaulten fick bekänna färg.
![]()
Sätt i en större motor!hållundan skrev:Seså, ge mig tips på vad som kan ändras på denna lilla gynnaren.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=60084
Äh, ställa av är gayHultan skrev:Vart har Skorpan tagit vägen?
Hur var helgen?
Jag kommer nog ställa av i veckan nu, så nu kanske det inte blir mer åkning.. :-(
Jag betalar nog lite mer än dig i försäkringar lille vän.. ;-)hållundan skrev:Äh, ställa av är gay![]()
![]()
Hultan skrev:Vart har Skorpan tagit vägen?
Hur var helgen?
Jag kommer nog ställa av i veckan nu, så nu kanske det inte blir mer åkning.. :-(
Äh, gäller ju att köra så billigt som möjligt per kronaHultan skrev:Jag betalar nog lite mer än dig i försäkringar lille vän.. ;-)
Inte så gay längre då.. Bara dyrt..

Onewheeler skrev:Skorpan hade regeringen på besök i helgen.. Då ere utegångsförbud![]()

Så fort det blir en solig dag skjuter jag säkert upp det endå..hållundan skrev:Äh, gäller ju att köra så billigt som möjligt per krona
Närå, jag förstår dig... Jag kommer ha påställt ett tag till... Snart får jag ju ny skiva, då ska det köras mer...
![]()
Jo det är ju så, jag fick mig en släng av samma fenomen i helgen med.. :-(Onewheeler skrev:Skorpan hade regeringen på besök i helgen.. Då ere utegångsförbud![]()
Låter bra detHultan skrev:Så fort det blir en solig dag skjuter jag säkert upp det endå..![]()
Aj aj aj, lägg inte hojjen nu...hållundan skrev:Låter bra detJag märkte idag att löven är rejält hala, i år oxå.
Ja föffan, det måste man göra... Men inte vara dum och tro att det är samma som att köra som på sommarn, för det är en viss skillnad så att säga...Hultan skrev:Aj aj aj, lägg inte hojjen nu...
Det är en av anledningarna till att jag vill ställa av med, det blir halt, kallt och smutsigt ute nu..
Men men, några dagar till kanske man kan krama ur denna säsongen..
Sant sant! Man får ta det lungt, men det roliga försvinner lite då.. :-(hållundan skrev:Ja föffan, det måste man göra... Men inte vara dum och tro att det är samma som att köra som på sommarn, för det är en viss skillnad så att säga...
Eller som när jag och skorpan körde 29 februari i år... Jösses, det var spännande
Edit: 22 februari!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35884&highlight=h%E5llundan
hållundan skrev:Ja föffan, det måste man göra... Men inte vara dum och tro att det är samma som att köra som på sommarn, för det är en viss skillnad så att säga...
Eller som när jag och skorpan körde 22 februari i år... Jösses, det var spännande
Edit: 22 februari!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35884&highlight=h%E5llundan
, våren e fan bäst alltså 
Som fan. Våren är bra mycket skojigare än hösten... Men men, snart är vi där igen!fogerty skrev:Hahaha den e skojig den tråden, våren e fan bäst alltså
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |