Fan la du dig mark? Allt gick bra eller?Mark skrev:Vi kanske borde skaffa medlemsjackor?
(åkte ner i sanden vid en omkörning på Kinnekullering idag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan la du dig mark? Allt gick bra eller?Mark skrev:Vi kanske borde skaffa medlemsjackor?
(åkte ner i sanden vid en omkörning på Kinnekullering idag)
javisst!Hultan skrev:Fan la du dig mark? Allt gick bra eller?
Aj aj, det var tråkigt, synd att det inte var vänstersidan för jag har extra vänsterkåpor..Mark skrev:javisst!
vid en omkörning (jo, de är sant) så byter killen jag ska köra förbi spår, stänger mitt spår och väljer att inte ta med honom i fallet.
Åker ut på gräset, ner i sanden (den med stora stenar i) och ser att räcket kommer bli nästa destination om jag inte gör nåt väldigt snart. Bestämmer mig för att leka offroad och böjer då med vilje ner den nyblivna crossen med gatdäck i sanden.
Jag klarade mig väldigt bra. Verkar dom flesta göra på bana tycker jag. Känner mig lite omtöcknad bara. Som om man hade varit i nåt slagsmål dagen innan.
Hojen däremot, de handlar nästan bara om kåpskador. Hela högersidan ser ut att ha hånglat upp en sandblästermaskin. Sidokåpar har spruckit lite.
Vinterprojekt 2004/2005. Eller så tar ja de på försäkringen...har inte bestämt mig.
Har nån egna erfarenheter? Jag har planer på att sälja och köpa en annan hoj (motard ev.). Hur svårt är det att laga kåpor? är det värt jobbet? jag kan ju för upplysningsskull berätta om mina obefintliga kunskaper om hur man bygger/reparerar plast och liknande.
Bilder kan läggas upp snart.
över och ut från ParkMark
Hultan skrev:Aj aj, det var tråkigt, synd att det inte var vänstersidan för jag har extra vänsterkåpor..
Mark skrev:man kan inte vända på dom tror du?
klart det inte går, då kommer ju texten baklänges...ja det var synd.
Vad hände med högersidan?
Hultan skrev:Mark:
Inte mina kåpor, bara köpte dom billigt billigt, tänkte dom kunde vara bra att ha!
Miss_Orchidee:
Du vurpar ju med ju!![]()
Coola Ola skrev:I och med att jag har motard så försöker jag undvika motorväg och 90-vägar helt o hållet om det går. Med den slingan jag ritade ut så slipper jag det, är väl mest därför jag valde den. Vägen från Fjärås till Horred är dessutom grymt skön att köra.
Nice!frish skrev:Vill du ha krokiga smala vägar skall du definitivt köra runt älgaslätt.
ett annat alternativ är att du fortsätter vägen som på din karta går söder ut från horred mot kungsäter/Gunnarsjö och mynnar ut ca 2 mil väster om ullared. Har skickat med en karta på samma sätt som du gjorde.
frish
Hultan skrev:Vafalls?
Dog denna tråden nu när vi lobbar för egen del i forumet?
Det har ju varit kanonväder 
LJL skrev:Höstdepressionerna har nog infunnit sig hos fler än mig....
Va faan skulle jag ställa av för?Det har ju varit kanonväder
![]()
Nja,det kostar att ligga på topp, jag pluggar med, jobbar extra dock, åt helvete för mycket med, så det lär jag få sota för i framtiden..LJL skrev:Min ekonomi tålde inte mer hojåka i år eller har CSN något speciellt bidrag för mc-ägare?
Japp, jag kör mest hela tiden jag, hör av dig bara!!Keihin skrev:Det borde de ha!
Ring å kolla med CSN. Fast det är väl kört att ens komma igenom till deras växel. J-vla norrlänningar, klarar inte ens av å sköta CSN orderntligt!
Någon som vill köra hoj i götet i helgen? Om inte annat för å avreagera sig lite?
Keihin skrev:Någon som vill köra hoj i götet i helgen? Om inte annat för å avreagera sig lite?

Gott är det, men dig hade jag redan räknat med! ;-)Skorpan skrev:![]()
jag är på o åka till helgen![]()
Skorpan skrev:nej...![]()
hur gick det med hojen?? dej??![]()
varpå jag till slut nyper framhjulet och stöter till Peters vänstra bakdel med min högra framdel.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |