Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Tjet skrev:
En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis... :3freak
Japp, körde där för att par dagar sen, livsfarligt..
 
Tjet skrev:
En varning utfärdas till er som tänkt köra på den 70-vägen förbi skogome ute i säve, grus i nästan varenda kurva där. Höll på att drutta omkull precis... :3freak

Jepp, körde en sväng därute idag jag med. Snorhalt, och så syntes gruset dåligt. Spännande! :3freak
 
Mookie skrev:
@ Mark och Napoleon:

Skönt att se att ni är ok trots äventyren!
.........................................................


Jag har hittat världens bästa (?) hojtur idag. Sydsidan lygnern, Horred, Kungsäter, Gunnarsjö, Älvsered och till Falken. Helt fantastisk, trist bara att jag körde bil :död men den där lilla Renaulten fick bekänna färg. :banana

Vi får ta' den rundan nästa år ihop.....på mc :)

/n
 
Vart har Skorpan tagit vägen?
Hur var helgen?
Jag kommer nog ställa av i veckan nu, så nu kanske det inte blir mer åkning.. :-(
 
Hultan skrev:
Vart har Skorpan tagit vägen?
Hur var helgen?
Jag kommer nog ställa av i veckan nu, så nu kanske det inte blir mer åkning.. :-(

Skorpan hade regeringen på besök i helgen.. Då ere utegångsförbud;)
 
Hultan skrev:
Jag betalar nog lite mer än dig i försäkringar lille vän.. ;-)
Inte så gay längre då.. Bara dyrt..
Äh, gäller ju att köra så billigt som möjligt per krona :)

Närå, jag förstår dig... Jag kommer ha påställt ett tag till... Snart får jag ju ny skiva, då ska det köras mer...

:banana
 
hållundan skrev:
Äh, gäller ju att köra så billigt som möjligt per krona :)

Närå, jag förstår dig... Jag kommer ha påställt ett tag till... Snart får jag ju ny skiva, då ska det köras mer...

:banana
Så fort det blir en solig dag skjuter jag säkert upp det endå.. :-)
 
Onewheeler skrev:
Skorpan hade regeringen på besök i helgen.. Då ere utegångsförbud;)
Jo det är ju så, jag fick mig en släng av samma fenomen i helgen med.. :-(

Btw OneWheeler, jag har lite film med dig på..
Vill du se? :-)
 
hållundan skrev:
Låter bra det :tummenupp Jag märkte idag att löven är rejält hala, i år oxå.
Aj aj aj, lägg inte hojjen nu...
Det är en av anledningarna till att jag vill ställa av med, det blir halt, kallt och smutsigt ute nu..
Men men, några dagar till kanske man kan krama ur denna säsongen..
 
Hultan skrev:
Aj aj aj, lägg inte hojjen nu...
Det är en av anledningarna till att jag vill ställa av med, det blir halt, kallt och smutsigt ute nu..
Men men, några dagar till kanske man kan krama ur denna säsongen..
Ja föffan, det måste man göra... Men inte vara dum och tro att det är samma som att köra som på sommarn, för det är en viss skillnad så att säga...

Eller som när jag och skorpan körde 22 februari i år... Jösses, det var spännande :)

Edit: 22 februari!

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=35884&highlight=h%E5llundan
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top