Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Hultan skrev:
Vart har Skorpan tagit vägen?
Hur var helgen?
Jag kommer nog ställa av i veckan nu, så nu kanske det inte blir mer åkning.. :-(
han är här nu
piss
jag kör nog denna månad ut sen får vi hoppas på minimoton
 
Grattis mannen :fyllisar

Vem har filmen från Kinnekulle?
Mark?
t-rex?
Sharpedge?
Yamaha-farfar?
Henq?
Skulle vilja se den filmen, så skicka mig ett pm....Daniel
 
Grattis Mark såhär en dag i efterskott! Hoppas du hade en tervlig förödelsedag.
 
Skyndar mig att lägga ett inlägg om GP kl 12:00 idag!

...måste tillbaka till tv:n och se Rossi ta hem segern! :yoparty
 
Då var segern klar! :Bugar

...blir det nån vid GP eller? Tar en sväng förbi vid 12 iaf...
 
Tack så mkt för alla gratulationer! :D

Jag skulle tro att denna där yamaha-farfar sitter o klämmer på filmen. Han höll iaf i kameran en stund.

Kan vi räkna med en filmvisning hemma hos dig farfar?

(har tillägnat denna helgen åt fester ist för sh.com surf, därav de sena svaret)
 
No:46 skrev:
Då var segern klar! :Bugar

...blir det nån vid GP eller? Tar en sväng förbi vid 12 iaf...

Hade gärna hakat på om jag hade tagit mig ur bakfyllan så "tidigt"... Blev en kortare sväng ut till Mike the bike för att hjälpa honom att strypa av hans nya XR650 på eftermiddagen och senare till mamma o pappa för lite gratis krubb :D

Vädret är ju kanon och håller det i sig tills i morgon är jag på en sväng (eftersom jag inte har nåt Internet hemma - tack, bredbandsbolaget - så ring 0706-918697 om nån är sugen). Körde 20 mil igår också, kallt men helt fantastiskt, nästan så jag slog av lite på gasen bara för att beundra alla vackra färger i naturen. Hösten är ju faktiskt riktigt trevlig :)

Dessutom, stort grattis Mark! Hoppas du fick många hårda presenter (ett nytt kåpset kanske? :rofl )
 
henq skrev:
Har Mike skaffat XR650??? Va kul :)
Motardhjul?

Inte än, han ska köra i skogen med den, var tanken. Kan säga att han blev jävligt sugen på motardhjul efter första svängen med den avstrypt..... :banana

-edit- den här tråden är ju stendöd nu för tiden..... Nån som är sugen på gokart snart kanske?
 
Coola Ola skrev:
Inte än, han ska köra i skogen med den, var tanken. Kan säga att han blev jävligt sugen på motardhjul efter första svängen med den avstrypt..... :banana

-edit- den här tråden är ju stendöd nu för tiden..... Nån som är sugen på gokart snart kanske?
Låter kul!
Jag ställde förövrigt av för ett par minuter sen.. :-( Men men nu står hon på verkstad och skall förhoppningsvis av med sitt elfel..
 
Coola Ola skrev:
-edit- den här tråden är ju stendöd nu för tiden..... Nån som är sugen på gokart snart kanske?
Lätt, och ta gärna med några kompisar som ger lite motstånd :rofl

Lördag, Torslanda 13.00?

(Om nu inte banan är bokad eller att de regnar)

Mike, vågar du? :hihi
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top