Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
fogerty skrev:
Visst går det bra, skoj med publik hehe. Dig var längesen man såg på forumet :tungan

:hej

Heltidsstudier samt heltidsjobb tar all min tid :( (Just nu 40hr utan sömn :död ) . Men nu när våren börjar närma sig så skall jag ta det lite lugnare. Börjar ju bli lite sugen på att köra hoj nu :4skrika .

Skall ta med min digital kamera och se om jag kan ta några bilder. Aldrig använt den förut så förvänta er inga underverk.

Ha det gött
/Särfjanten
 
Skorpan hos fogerty...
en polare följer oxå med o tar lite kort som inte ska köra särtanten,så du blir inte ensam där :tummenupp
 
Sergeant skrev:
Heltidsstudier samt heltidsjobb tar all min tid :( (Just nu 40hr utan sömn :död ) . Men nu när våren börjar närma sig så skall jag ta det lite lugnare. Börjar ju bli lite sugen på att köra hoj nu :4skrika .

Skall ta med min digital kamera och se om jag kan ta några bilder. Aldrig använt den förut så förvänta er inga underverk.

Ha det gött
/Särfjanten

Wohooo!!! Hallå gubben! Klart du ska komma å glutta! Hur ere annars då??? Du verkar stressad :)

Fan jag är ARRRRRRRRRRRRRRRRGH...... vänta, det kommer en tråd på teknik å meckforumet..... där ska det skrikas......

YAMAHA :finger

:hej
 
hållundan skrev:
Wohooo!!! Hallå gubben! Klart du ska komma å glutta! Hur ere annars då??? Du verkar stressad :)

Fan jag är ARRRRRRRRRRRRRRRRGH...... vänta, det kommer en tråd på teknik å meckforumet..... där ska det skrikas......

YAMAHA :finger

:hej

Något du behöver lite hjälp med eller kanske en kram :rolleyes:

:tomten
 
denna tröja kommer du o se framför dej hela racet idag fogerty :D :D :D
:banana :banana :banana
 

Bifogat

  • tröja.jpg
    tröja.jpg
    51.4 KB · Visningar: 47
Wohooo. Jag har Anders som gridgirl, handyman, cameraman, stallchef, kompanjon, delägare, pussgubbe, mekaniker, depåstöd och moralisk hjälpreda. Jag kommer vinna. Eller nått. I´m hot today.

:hej
 
Wohooo. Nu har jag tatt ut henne. Körde 1,8 km parkering ännu så länge. Jeflar va halt det är när man drar fullt på ettan =) Feteslides... Men men. Hon är alldeles naken, men varm blev hon. Jeflar va gött... Soppatorsk fick jag med. Men men.

NU ska jag te yammacenter. KLämma lite på rettan... Ses sedan då pojkar å flickor.

:hej
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top