Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
det här får vi göra om fler gångerNapoleon skrev:Grymt kul race go' vänner !
Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare![]()
/n
ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)Napoleon skrev:Grymt kul race go' vänner !
Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare![]()
/n
var snäll mot tanten ikväll nu va...red_ninja skrev:ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)
skorpan< nästa gång så ska vi häva lite öl oxo, promise!!
(obs, tantens resultat räknas inte va?? Hon borde ha fått en stop and go på ungefär 5 min tycker jag haha)

Skorpan skrev:var snäll mot tanten ikväll nu va...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/QUOTE hon ska få smisk på ett ställe där solen inte lyser
![]()
red_ninja skrev:akta dej för vattenplaning baraSkorpan skrev:var snäll mot tanten ikväll nu va...![]()
![]()
![]()
![]()
[/QUOTE hon ska få smisk på ett ställe där solen inte lyser
![]()
![]()
)
. Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag
fogerty skrev:Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalenMan fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde
)
Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt. Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag
![]()
// Foggy

fogerty skrev:Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalenMan fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde
)
Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt. Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag
![]()
// Foggy
uj uj uj uj du har o göra ett tag ser det ut somNapoleon skrev:Skorpan, Ren_Ninja & ni andra, klart vi ska' ut o ta en bärs längre fram, gärna kombinerat med lite biljard![]()
Tyvärr måste jag hålla i mina pesetas så nu blir det inta nåra mer gokart
race på ett tag(ingen undanflykt för jag inte vann). Gå gärna in & kika på http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?p=20460#20460 så fattar ni
![]()
Red_Ninja, om du hjälper mig att sätt ihop kawan skall du få lite stalltips inför nsäta F1-race i gbg...![]()
Återigen, sketkul & träffa goa gubbar( o gummor) som man har ett gemensamt intresse med![]()
/n

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |