Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Napoleon skrev:
Grymt kul race go' vänner !

Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare :tummenupp

/n
det här får vi göra om fler gånger
synd att du inte kom upp på lite öl :(
jaja...kommer väl fler tillfällen,bara hör av dej om det e nåt :tummenupp

edit: ni andra oxå givetvis :tummenupp

Last edited:
halvfull Skorpan
PMa era mail (dom som inte har gjort det) så ska jag skicka ut korten imorrn så fort jag har gjort dom ljusare (o vaknat till liv) :rolleyes:
jävla kul o träffas,hoppas det blir över lite öl oxå nån gång,bara ring om det e nåt :tummenupp

Skorpan firar guld.... :fyllisar :fyllisar :fyllisar
imorrn e det pingis fogerty :D vågar du?? :D :D :D

Bifogat

• Scan10003.JPG
    Scan10003.JPG
    100.7 KB · Visningar: 38
Napoleon skrev:
Grymt kul race go' vänner !

Skorpan & Jörgen va' klart imponerande förare :tummenupp

/n
ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)
skorpan< nästa gång så ska vi häva lite öl oxo, promise!!
(obs, tantens resultat räknas inte va?? Hon borde ha fått en stop and go på ungefär 5 min tycker jag haha)

red_ninja skrev:
ja dom hade nog kört förut hahaha, liksom du napoleon, satan va snabba ni var, men kul var det, kul o se din hoj napoleon( eller delarna av det som var en hoj i somras)
skorpan< nästa gång så ska vi häva lite öl oxo, promise!!
(obs, tantens resultat räknas inte va?? Hon borde ha fått en stop and go på ungefär 5 min tycker jag haha)
var snäll mot tanten ikväll nu va... :lol :lol :lol :tummenupp :tummenupp :fyllisar

Hello Soo!
Måste bara säga tack för idag.... Jäklarns skoj!! :)
Detta måste göras om... Men nästa gång hänger jag med på lite Dart också... :tummenupp
Men nu är det läggdags! Gonatt alla och tack för idag!

Skorpan: Du kan maila mig på tokstrokeracing@hotmail.com eller så tar vi det över ICQ sen... :tummenupp

HA DE GÔTT

Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalen :D Man fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde :lol )

Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt :huvet . Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag :banana

// Foggy

fogerty skrev:
Jag får också tacka alla som va med. Grymt skoj var det, kul å se hur djävulshornen växte fram på alla i finalen :D Man fick sig några smäller å dela ut nåra ( sorry ludde :lol )

Det här får vi som sagt göra igen, men nu känner jag mer för att köra båge faktiskt :huvet . Vi ses väl på vägarna i vår hoppas jag :banana

// Foggy

Vaffan gär du uppe så tidigt???

ja ja, hör du nått som yyyylar på parkeringen nedför eran så är det jag...

@therudeboy; Tack, du är vänlig :slicka

fogerty skrev:

// Foggy

Djävlushornen ja... :D
hahaha, smällarna på första varven ja... Det var ju då det var riktigt skoj! Men nästa gång ska jag ta mig om.... :rolleyes:

Japp, tack alla som va med! Och vi ses säkert på vägarna, fast utan kontakt mellan fordonen då hoppas jag...;)

HA DE GÔTT

Skorpan, Ren_Ninja & ni andra, klart vi ska' ut o ta en bärs längre fram, gärna kombinerat med lite biljard :tummenupp

Tyvärr måste jag hålla i mina pesetas så nu blir det inta nåra mer gokart
race på ett tag(ingen undanflykt för jag inte vann :D ). Gå gärna in & kika på http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?p=20460#20460 så fattar ni :hihi

Red_Ninja, om du hjälper mig att sätt ihop kawan skall du få lite stalltips inför nsäta F1-race i gbg... :hihi

Återigen, sketkul & träffa goa gubbar( o gummor) som man har ett gemensamt intresse med :)

/n

Napoleon skrev:
Skorpan, Ren_Ninja & ni andra, klart vi ska' ut o ta en bärs längre fram, gärna kombinerat med lite biljard :tummenupp

Tyvärr måste jag hålla i mina pesetas så nu blir det inta nåra mer gokart
race på ett tag(ingen undanflykt för jag inte vann :D ). Gå gärna in & kika på http://www.ninjaclubsweden.com/forum/viewtopic.php?p=20460#20460 så fattar ni :hihi

Red_Ninja, om du hjälper mig att sätt ihop kawan skall du få lite stalltips inför nsäta F1-race i gbg... :hihi

Återigen, sketkul & träffa goa gubbar( o gummor) som man har ett gemensamt intresse med :)

/n
uj uj uj uj du har o göra ett tag ser det ut som
nää,nu blir det nog lugnt med gokarten ett tag,får tbx mina fälgar o kåpor från lackerarn jag oxå snart så nästa månad ska bettan ut :hoppa :hoppa :hoppa
bilderna ser tyvärr inte så bra ut,håller på o få iordning dom så gott det går just nu - jäffla klantskalle till fotograf :huvet

ok,räddas det som räddas kan-nu e bilderna förminskade o så har jag gjort dom ljusare för dom var helt kolsvarta vissa
46 av 70 gick o fixa till,håll tillgodo....

samling o försnack...
team turbo... :rolleyes:

Bifogat

• 107-0792_img.jpg
    107-0792_img.jpg
    97 KB · Visningar: 53
  • 107-0793_img.jpg
    107-0793_img.jpg
    74.2 KB · Visningar: 46
du var riktig gullig i nattmössan fogerty :lol :lol :lol

Bifogat

• 107-0794_img.jpg