Göteborg

  • Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Skorpan skrev:
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
hälsa din bror att det ska bli mej ett sant nöje o gassa från han :banana :hihi
ringer o kollar tid imon då och nu hoppas jag att ni INTE backar ur annars får jag stå för kalaset själv (avbokning är senast på fredag för körningen=2veckor)

Grymt kul att vi nu har full F1-bemanning :tummenupp

/n
 
Napoleon skrev:
Grymt kul att vi nu har full F1-bemanning :tummenupp

/n
yepp o nu har vi även en tid :)
Lördag 7 februari kl. 16.00 är det race,samling 15.30 i fikarummet - KOM INTE FÖR SENT!!!
:banana :banana :banana

EDIT:go karting i majorna-så det inte blir några missar :)
 
Last edited:
Skorpan skrev:
yepp o nu har vi även en tid :)
Lördag 7 februari kl. 16.00 är det race,samling 15.30 i fikarummet - KOM INTE FÖR SENT!!!
:banana :banana :banana

EDIT:go karting i majorna-så det inte blir några missar :)

Jihaaaaa, det ska bli loligt loligt... Hmmm, 7 februari klockan 16 är bokad i almanackan nu...

Jösses, hoppas jag med får medalj...

:hej
 
hållundan skrev:
Jihaaaaa, det ska bli loligt loligt... Hmmm, 7 februari klockan 16 är bokad i almanackan nu...

Jösses, hoppas jag med får medalj...

:hej
15.30 :fakta :fatta!

edit: du får medalj bara du kommer i tid :lol :lol :lol :tummenupp
 
Last edited:
Skorpan skrev:
15.30 :fakta :fatta!

edit: du får medalj bara du kommer i tid:tummenupp

Nä nu JÄVLAR : :7peta :fatta! :3freak :huvet

hohohoho, jag kommer i tid, räkna med det... Å jag ska banta hela veckan. Endast köttbullar...

Bowlingen vinner jag nästa vecka i Halmstad, räkna med det =)

:hej
 
hållundan skrev:
Nä nu JÄVLAR : :7peta :fatta! :3freak :huvet

hohohoho, jag kommer i tid, räkna med det... Å jag ska banta hela veckan. Endast köttbullar...

Bowlingen vinner jag nästa vecka i Halmstad, räkna med det =)

:hej
:lol :lol :lol :lol :lol
 
Jahapp då var vi fullt lag då :banana , min bror är på, han ska inte komma sist säger han :rolleyes: :hihi

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8. Kidvicous

Supporter: UnderDOG

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4. UnderDOG (ska komma sist)
5.

Dart+öl

1. Skorpan
2. UnderDOG (KAFFE, HAR VIT MÅNAD)
3.
4.
 
UnderDOG skrev:
Jahapp då var vi fullt lag då :banana , min bror är på, han ska inte komma sist säger han :rolleyes: :hihi

Gokartlista, lördag 7 februari, vecka 6, på dagen, tid kommer senare.

1. Skorpan
2. Ludde
3. hållundan,
4. Fogerty
5. Kawa Tina
6. Red_ninja
7. Napoleon
8. Kidvicous

Supporter: UnderDOG

Bowlinglista, samma dag, plats vet vi inte ännu.

1. hållundan
2. Fogerty
3. Skorpan
4. UnderDOG (ska komma sist)
5.

Dart+öl

1. Skorpan
2. UnderDOG (KAFFE, HAR VIT MÅNAD)
3.
4.


Jag kanske skall va med då, hehe..................hade varit kul :-)
 
2 dagar kvar :banana :banana :banana
smasch,spinn,sladd,smisk,strike,segra,slöfockar....fan vad jag älskar alla ord som börjar på ett "S" :D
kan knappt hålla mej... :banana

/stor,snabb,stark :hihi :lol
 
Skorpan skrev:
2 dagar kvar :banana :banana :banana
smasch,spinn,sladd,smisk,strike,segra,slöfockar....fan vad jag älskar alla ord som börjar på ett "S" :D
kan knappt hålla mej... :banana

/stor,snabb,stark :hihi :lol
Snopp, sug, söt, stor, slapp, skitig, spö, slask, snö, slanga, soppa, spik, sopa, soffa, samla, sikta, sura, synca, simma, slampa, singel, saft, soptipp, sats, sirap, salamander, sångfågel, social, skallig, snitta, sakta, symbios, saltvatten och sprit. Sådeså!
 
Imorgon gäller det :) :D
SHIIIT vad kul det ska bli mina tävlings nerver är på spänn redan.

CU all there
 
Jag å skorpan körde lite uppvärmning idag med en SAAB 900rr å en Nissan Sunny 1,6 gsxryzfvtrfzrcbr. Jag fick stryk denna gång :D Jag klev av gasen när det började bli lite vårdslöst, men imorrn är vi ju på inhägnat område, då jävl....... :7peta :hihi
 
fogerty skrev:
Jag å skorpan körde lite uppvärmning idag med en SAAB 900rr å en Nissan Sunny 1,6 gsxryzfvtrfzrcbr. Jag fick stryk denna gång :D Jag klev av gasen när det började bli lite vårdslöst, men imorrn är vi ju på inhägnat område, då jävl....... :7peta :hihi
"klev av gasen" :lol :lol :lol som vanligt då :hihi
det var inte vårdslöst bara lite snabbt...
jag menar - kör ju en 900RR då måste man ha använding av det oxå ju :banana
o du-fogerty... :7peta inte prejjas imorrn för då kanske det blir du som får ta över Patriks svarta flagga som han fick sist :hihi
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top