Göteborg

• Thread starter Thread starter Skorpan
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
fogerty skrev:
Visst går det bra, skoj med publik hehe. Dig var längesen man såg på forumet :tungan

:hej

Heltidsstudier samt heltidsjobb tar all min tid :( (Just nu 40hr utan sömn :död ) . Men nu när våren börjar närma sig så skall jag ta det lite lugnare. Börjar ju bli lite sugen på att köra hoj nu :4skrika .

Skall ta med min digital kamera och se om jag kan ta några bilder. Aldrig använt den förut så förvänta er inga underverk.

Ha det gött
/Särfjanten

Skorpan hos fogerty...
en polare följer oxå med o tar lite kort som inte ska köra särtanten,så du blir inte ensam där :tummenupp

Sergeant skrev:
Heltidsstudier samt heltidsjobb tar all min tid :( (Just nu 40hr utan sömn :död ) . Men nu när våren börjar närma sig så skall jag ta det lite lugnare. Börjar ju bli lite sugen på att köra hoj nu :4skrika .

Skall ta med min digital kamera och se om jag kan ta några bilder. Aldrig använt den förut så förvänta er inga underverk.

Ha det gött
/Särfjanten

Wohooo!!! Hallå gubben! Klart du ska komma å glutta! Hur ere annars då??? Du verkar stressad :)

Fan jag är ARRRRRRRRRRRRRRRRGH...... vänta, det kommer en tråd på teknik å meckforumet..... där ska det skrikas......

YAMAHA :finger

hållundan skrev:
Wohooo!!! Hallå gubben! Klart du ska komma å glutta! Hur ere annars då??? Du verkar stressad :)

Fan jag är ARRRRRRRRRRRRRRRRGH...... vänta, det kommer en tråd på teknik å meckforumet..... där ska det skrikas......

YAMAHA :finger

Något du behöver lite hjälp med eller kanske en kram :rolleyes:

:tomten

denna tröja kommer du o se framför dej hela racet idag fogerty :D :D :D
:banana :banana :banana

Bifogat

• tröja.jpg
    tröja.jpg
    51.4 KB · Visningar: 47
Wohooo. Jag har Anders som gridgirl, handyman, cameraman, stallchef, kompanjon, delägare, pussgubbe, mekaniker, depåstöd och moralisk hjälpreda. Jag kommer vinna. Eller nått. I´m hot today.

Wohooo. Nu har jag tatt ut henne. Körde 1,8 km parkering ännu så länge. Jeflar va halt det är när man drar fullt på ettan =) Feteslides... Men men. Hon är alldeles naken, men varm blev hon. Jeflar va gött... Soppatorsk fick jag med. Men men.

NU ska jag te yammacenter. KLämma lite på rettan... Ses sedan då pojkar å flickor.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...