Gävle

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Benny Bubbla skrev:
såg en grön ninja som varute åkte i gävle i veckan, vare den ?

Det var min bror som såg den som blivit stoppad av pilosen. Svart/grått skinnställ. Läser Bjurström här på sporthoj? Starkt misstänkt lik... ZX12'a.
 

yzf1000

Just Me
Gick med
29 May 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX9R
Ja då har man rostat av cykeln då....blev en 17 mil idag :banana

Får väl ta en tur framöver när det blir lite varmare kanske :tummenupp
 

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
yzf1000 skrev:
Ja då har man rostat av cykeln då....blev en 17 mil idag :banana

Får väl ta en tur framöver när det blir lite varmare kanske :tummenupp

Ska ta ut den för premiär i morgon :D
Så snart blir ju lite oftare :yoparty
 

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
yzf1000 skrev:
Japp...får se hur det blir nu i helgen....kanske ska ut och övningsköra med Syrran/Hennes kille....
Var ute och övningskörde med en kompis idag ca 20 mil :D
Ska ut i morgon igen...vi tänkte käka lunch i Bollnäs, fler som ska med ? :tummenupp
 

Benny Bubbla

Jorå så att.......
Gick med
30 Jun 2004
Ort
Sandviken
Hoj
honda crf450r
vill bara informera alla att det är helt sjukt mycket farbror blå bilar ute i gävletrackten nu.
var ut och åkte med två polare i går, på väg hem från gävle när vi passerat avfarten till hagaström kändes det som att det var dax. Så jag petade ner två tre växlar och vred på handleden. det var bara det att det kom ut en polisbil från hagaström, som fick blyfot och jaga i kapp. såg tyver inte polisbilen förns den hade kört för bi mig :( (men då var min fart nere i lagliga 110kmh igen).

de körde för bi mig och slog av lite på gasen men svängde inte in direckt framför mig utan fortsate. jag var helt övertygad att de skulle stå vid nästa avfart, men så var inte fallet så då såg jag det som min avfart.

så jag klarade mig alltså med anndan i örat :banana
antar att de hade roligare saker försig en att ta mitt körkort.
 
Last edited:

Taco

Glad och tacksam
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Gävle
Hoj
-
Tjena! Ny i Gävletråden, ganska ny på SH oxå...ser att ni är ett gäng som åker, kan man få hänga på nångång ibland? har inte så många hojpolare att åka med..blir trist i längden att åka mestadels själv.

Aperåpå blå, så var dom ute i kväll med, såg dom först vid Hagsta med en målad å en omålad buss + ett par civilbilar (bla en silverfärgad v70 me reg. TEK..nånting) Senare stod båda bussarna uppställda vid Mårdängssjön, såg lite överpeppat ut..
 

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gefle
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
Dom stod utanför mejeriet vid 22.15 tiden oxo, tur dom hade blåljuset på...kom på KTM'en från jobbet då...igår kväll asså!

B 12 skrev:
Tjena! Ny i Gävletråden, ganska ny på SH oxå...ser att ni är ett gäng som åker, kan man få hänga på nångång ibland? har inte så många hojpolare att åka med..blir trist i längden att åka mestadels själv.

Aperåpå blå, så var dom ute i kväll med, såg dom först vid Hagsta med en målad å en omålad buss + ett par civilbilar (bla en silverfärgad v70 me reg. TEK..nånting) Senare stod båda bussarna uppställda vid Mårdängssjön, såg lite överpeppat ut..
 

*Hugo*

öka takten sista kvarten.......... :-)
Gick med
7 Jul 2004
Ort
2mil väster om...
Hoj
meanstreak 02
Wibbe skrev:
Dom stod utanför mejeriet vid 22.15 tiden oxo, tur dom hade blåljuset på...kom på KTM'en från jobbet då...igår kväll asså!

KTM!!??... :va är inte sukan klar?? :rolleyes:

Ne ne....ok då förstår jag... :hihi
 

Bonjin

SDK Socio#2366
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Gävle
Hoj
Hypermotard 821 -14 Husa 650 -04
B 12 skrev:
Tjena! Ny i Gävletråden, ganska ny på SH oxå...ser att ni är ett gäng

Klart du ska följa med :D

Börjar det inte bli dags för "grupppremiären" :va

Hur ser det ut till helgen :banana
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Bonjin skrev:
Klart du ska följa med :D

Börjar det inte bli dags för "grupppremiären" :va

Hur ser det ut till helgen :banana

regn. Men man vet ju inte, dom är så dålig att få fram rätt väder på en 5 dygns prognos. Så de kommer bli sol alltså :yoparty
 

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Hyttö rakan
Hoj
XV1600
Rörken är kul..Rörberg??

En fråga...någon som vet om det går att åka sporthoj/motard på Rörbergs gokartbana lika som på Rörken???
Det skulle vara kul om det gick så man slapp åka så långt för å ha kul på bana...
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Hygglo skrev:
En fråga...någon som vet om det går att åka sporthoj/motard på Rörbergs gokartbana lika som på Rörken???
Det skulle vara kul om det gick så man slapp åka så långt för å ha kul på bana...

Nej det får man inte, nu har dom bommat för såpass att det inte går heller.
 

Hygglo

Solskens knutte...
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Hyttö rakan
Hoj
XV1600
Rigge skrev:
Nej det får man inte, nu har dom bommat för såpass att det inte går heller.
FAAAN Vilka trökskallar!!!! om dom skulle hyra ut banan till mc åkning en kväll i veckan så skulle dom ju käna en hacka på oss fattiga motorcyklister...ska fanemej fråga dom....(om det nu går att åka hoj där)
Det är säkert fler än jag häromkring som vill leka på en "liten" men kurvig asfalterad plätt....
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Hygglo skrev:
FAAAN Vilka trökskallar!!!! om dom skulle hyra ut banan till mc åkning en kväll i veckan så skulle dom ju käna en hacka på oss fattiga motorcyklister...ska fanemej fråga dom....(om det nu går att åka hoj där)
Det är säkert fler än jag häromkring som vill leka på en "liten" men kurvig asfalterad plätt....

Jag råkar veta att rörberg är skitkul att köra baklänges (fråga inte hur :rolleyes: ) det blir bättre flyt i kurvorna då.
 

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
Hygglo skrev:
FAAAN Vilka trökskallar!!!! om dom skulle hyra ut banan till mc åkning en kväll i veckan så skulle dom ju käna en hacka på oss fattiga motorcyklister...ska fanemej fråga dom....(om det nu går att åka hoj där)
Det är säkert fler än jag häromkring som vill leka på en "liten" men kurvig asfalterad plätt....
Jodå, det går att åka hoj där, skoj är det också oavsett vilket håll man åker...

Som vanligt är det inte muppen i filmen som skrivit brevet...
 
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top