Gävle

Forsberg skrev:
Någon som tänkte röra sig in till Lantmäteriet 10:45 imörn? Motorcykelns dag med kortege genom stan...

Bara regnet slutar så... Men men, en KTM kan ju vara kul o sladda med på blöt asfalt oxo... :va

Om inte annat får man ta Chevan ner o kika en sväng, frxtn, vem var det som kom på en vit FZR(?) mellan Furuvik och långbroarna ikväll vid 19:00 cirka? Nån som blinkade när jag mötte med min gråa cheva van.

Wibbe skrev:
// vem var det som kom på en vit FZR(?) mellan Furuvik och långbroarna ikväll vid 19:00 cirka? Nån som blinkade när jag mötte med min gråa cheva van.//

Int jag...

Hej Wibbel!
Jag ser på din avatar att du var vid avan och fotade den....Jag har varit dit säkert 10ggr på 2veckor och sökt dig men du är aldrig där!!
Du måste väll fatta att du ska mecka hoj på avan när jag kommer förbi.../Örjan :tummenupp

Hygglo skrev:
Hej Wibbel!
Jag ser på din avatar att du var vid avan och fotade den....Jag har varit dit säkert 10ggr på 2veckor och sökt dig men du är aldrig där!!
Du måste väll fatta att du ska mecka hoj på avan när jag kommer förbi.../Örjan :tummenupp

Tjena!

Jobbar ju 2 ski(f)t nu, SUCK! Så det blir lite konstiga tider nu...För övrigt väntar jag på lite saker från lack, så sen blir det skruva igen! Har förhoppningsvis grejjorna nästa vecka.

Bara o kika dit igen! Ha det!

Hygglo skrev:
Hej Wibbel!

Åkte du vid furuvik ida då?`kl 19 typ?

det var en jävla massa folk ute & åkte idag :) men det kanske berode på det underbart treviga vädret det var :kär

granath_ skrev:
det var en jävla massa folk ute & åkte idag :) men det kanske berode på det underbart treviga vädret det var :kär
Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..

Hygglo skrev:
Det var mc träff i Tierp i dag och där var det säkert 300 hojar och många av dom var från Gävle, åså var det mc och jänkar träff i Bergby..å Sm i backe i Skutskär så många av dom du såg åkte säkert till/från någon av träffarna..

Perfekt helg att jobba 12 timmar alltså.

Hygglo skrev:

oj jävlar. & inget får man som liten 125cc åkare reda på :näsblod

Meh!! Såg knappt några knuttar jag på em iaf.
Ngr som hängde på stortorget bara....
Hmm...är hojen så ful så folk smiter när jag kommer? :hihi
Men har svår pollenallergi just nu så var ju bara ute och pös omkring en stund.
Men åka ibland måste man ändå!
Atchooo.....

Hygglo skrev:

Hmmm...Tierp..det hade jag inte en aning om :huvet

emullo skrev:
Nu brinner mitt favorithak i stan upp oxå.... :(

...och jag höll på att få tuppjuck på väg till & från lunchhaket nere vid kajen. Jämra nyfikna proppade igen överallt och stannade huller om buller och betedde sig som frånstötta älgkalvar - fram å tebax hit å dit, stopp, köra, stopp, köra, svänga, svänga tebax, svänga, svänga tebax. ARRRRRRRGH!

Själv bor jag några hundra meter därifrån men inte såg jag nånting när jag åkte till jobbet i morse, jag tror inte ens jag var vaken.

Varför bränner man ner det ända stället man kan gå ut på?? J-a idioti å bränna ner saker! Varför?! :mad:
Nästan så att det stjäl lite av glädjen över att man klarat körkortet idag..njäe... det gör det nog inte!! :banana Så j-a sköööönt!!

Last edited:
Husabrud skrev:
Mitt med!! J-a idioti å bränna ner saker! Varför?! :mad:
Nästan så att det stjäl lite av glädjen över att man klarat körkortet idag..njäe... det gör det nog inte!! :banana Så j-a sköööönt!!

Grattis!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!