Gävle

Lite sent kanske. Var dåligt väder i morse så vi ställde in. strax efter började solen skina:mad:

Blir en tur någon annanstans vid 16 - 17 tiden:)

Jag mötte uppe Anna och Hasse i Östervåla idag och guidade dem runt lite skoj vägar runt Uppsalaslätten.... Hojen verkar hålla ihop som den ska efter att man pep iväg från dem när de tog av mot
Gävle tog jag och vred ur rullen en aning och maskineriet verkar hålla ihop så ska ta upp den till Gävle så fort man fixat lite glapp i el-systemet :P

Jag mötte uppe Anna och Hasse i Östervåla idag och guidade dem runt lite skoj vägar runt Uppsalaslätten.... Hojen verkar hålla ihop som den ska efter att man pep iväg från dem när de tog av mot
Gävle tog jag och vred ur rullen en aning och maskineriet verkar hålla ihop så ska ta upp den till Gävle så fort man fixat lite glapp i el-systemet :P

Låter lovande för fortsättningen alltså:)
Den 12:e juni är vi 3 hojar som åker över till marehamn, blir väl någon öl på kvällen kanske:). Kanske flera som är intresserad? Här har vi bokat:) http://www.strandbergsstugor.net/

Mötte ett gäng i torsdag strax efter 19 vid T-korset valbo/rörber(56an) var det några härifrån?

Nyheter
2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

Back