Gävle

Oj, men du har lappen kvar? Tur i oturen isf...

E4an av civilare (an ville nog bara köra riktigt jävla fort själv).
E4an fr uppsala till Gävle (Tre Ängar 3km skykten) 3150 i böter
Gamla e 4an av civilare som ville köra fort igen

Ajdå, inte lite oflyt du hade då.... Min mor åkte fast i kontroll härom dan strax utanför Uppsala med. Det är antagligen utbildningsveckor eller liknande på polisskolan därav antalet poliser ute på vägarna... För man har sett en hel del kontroller ute i Uppland :P

Fick du böter alla gångerna eller bara en?

Ajdå, inte lite oflyt du hade då.... Min mor åkte fast i kontroll härom dan strax utanför Uppsala med. Det är antagligen utbildningsveckor eller liknande på polisskolan därav antalet poliser ute på vägarna... För man har sett en hel del kontroller ute i Uppland :P

Fick du böter alla gångerna eller bara en?

Bara en, de andra hade de ingen mätning...(tror faktiskt inte ens de var trafikpoliser utan bara cilvilare som ville köra riktigt fort fort fort)

Edit: Lappen kvar.

Grisar!!

Meeeen fan va grisar det är ute???
Dom står ju o gömmer sig överallt.
Dom stod i söder backen för nån timme sen också.. jösses nu är dom på hugget.........
Kan bara säga ett stort tack till den bilen som blinkade åt mig på r80 in mot gävle:tummenupp

Kör så de ryker......

herregud va poliser jag såg idag, var på väg om en sketen 945 på söder idag kom upp brevid han bara så såg jag att det var snutar i bilen :P vafan har dom fortfarande kvar dom bilarna ? :S

GIF-AIK. Fotboll är farligt. Polisen var väl oroliga att det skulle bli upplopp...

Last edited:
herregud va poliser jag såg idag, var på väg om en sketen 945 på söder idag kom upp brevid han bara så såg jag att det var snutar i bilen :P vafan har dom fortfarande kvar dom bilarna ? :S

Va ut en sväng även jag igår! Man blev ju helt nojig av alla poliser som va ute!

Du var inte ute igår eller? Tyckte jag såg din blåa retta plus en ninja?, komma från gamla gävle vägen, östanbyn, runt lunch.

Hur som helst såg det riktigt nice ut!

San

Japp, det var mig du såg, blev en sväng runt Årsunda-Främlingshem. Gropigt och lite grus, men inget att bry sig i, åka båge är kul:)

PW...:)
Om jag fixar följebil, pickis eller nå´t annat. Har du lust att ta en sväng nå´n dag framöver ?

Italienare du vet...

/ P

PW...:)
Om jag fixar följebil, pickis eller nå´t annat. Har du lust att ta en sväng nå´n dag framöver ?

Italienare du vet...

/ P

Vi ställer den i min buss och sen åker vi en sväng........i bussen:D

Nä, det vore kul att dra en sväng!

Såg en Vit/blå Retta vig tretiden idag i rondellen ut mot R80 och högskolan, tror inte det var du PW för du har välan inte svart ställ?

Skönt att se lite hoj-takter. Första sommaren på många år jag är bosatt i Gävle igen!

I sommar känner jag att det kan bli mil-rekord, för mycket fritid(studerar vid högskolan) och härliga vägar! :)

Sett en hel del hojar ute på vägarna redan, underbart!

Väl mött ute i trafiken!

/r6

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma