Fusion/Fision

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Någon som händelsevis råkar ha en uppsats om Fusion eller Fision liggandes på datorn? :)

Har klantat mig lite och glömt att betygen sätts nästa vecka.

Homo skrev:
2652222 läs på wikipedia

det är där den jobbiga biten kommer, jag är för lat för att skriva, sitter hellre ute vid hojen och putsar. Eller kollar på Mc filmer.

Men om wikipedia är sista utvägen så....:gnissla

NiklasL skrev:
2652225 det är där den jobbiga biten kommer, jag är för lat för att skriva, sitter hellre ute vid hojen och putsar. Eller kollar på Mc filmer.

Men om wikipedia är sista utvägen så....:gnissla
Livet är hårt.

Fussion, fission är den svenska stavningen. Om du nu behagar skriva, vill säga.

NiklasL skrev:
2652272 Fel upplägg? Vad menar du?
Gör jobbet själv, då kanske du till o med lär dig nåt :hihi

Ricken skrev:
2652341 Gör jobbet själv, då kanske du till o med lär dig nåt :hihi

Samtidigt som du inte riskerar uteblivet betyg pga plankning när någon läser din uppsats och upptäcker att det är plankat från internet (=fusk).

Ingen som har ett jobb åt honom, som vi även kan skicka till skolan :hihi

som lärare kan jag säga att det är busenkelt att hitta arbeten som är "snodda". go for it:tummenupp

NiklasL skrev:
2652220 Någon som händelsevis råkar ha en uppsats om Fusion eller Fision liggandes på datorn? :)

Har klantat mig lite och glömt att betygen sätts nästa vecka.

Kan du inte skita i det så vi andra slipper riskera och få dig som arbetskamrat i framtiden?

Agent Apelsin skrev:
2652430 Kan du inte skita i det så vi andra slipper riskera och få dig som arbetskamrat i framtiden?

SIR YES SIR!

Har redan skrivit en egen uppsats om fission nu på ca 2 A4.

Var lite lat innan då jag nyss vaknat.

Förresten, vad gick du för linje? Natur och Teknik här med VG i snitt (utan fusk).
Så dålig i skolan, det är jag ej.

Jag ÄLSKAR när folk kommer med förutfattade meningar:)

NiklasL skrev:
2652466 SIR YES SIR!

Har redan skrivit en egen uppsats om fission nu på ca 2 A4.

Var lite lat innan då jag nyss vaknat.

Förresten, vad gick du för linje? Natur och Teknik här med VG i snitt (utan fusk).
Så dålig i skolan, det är jag ej.

Jag ÄLSKAR när folk kommer med förutfattade meningar:)
Är det konstigt att du blir behandlad som du beter dig?

Ricken skrev:
2652472 Är det konstigt att du blir behandlad som du beter dig?

Vad syftar du på nu? Jag var trött i morse och kände inte riktigt "ja, fan vad kul, nu måste jag skriva en A4 om Fission".

Sen fick jag endel spydiga svar(okej, jag skulle agerat likadant) och svarade på ett av dem och förklarade mig. Och på 2-3 korta meningar tror jag inte någon människa kan skaffa en total uppfattning om hur en person är 24/7, speciellt inte då detta är på ett forum och ingen kan på något sätt uppfatta tonläge.

Och för att inte bli missuppfattad änn mer, så skriver jag att tonläget i detta inlägg inte är irriterat utan mer förklarande och hoppandes på förståelse, då ni ändå är äldre och bör kunna förstå hur det är att vara ung och trött på morgonen.

Last edited:
NiklasL skrev:
2652272 Fel upplägg? Vad menar du?
Här skulle du, om du nu verkligen inte menade det du sa från början, ha förklarat dig.

Men nu känns det mer som om du har insett att du inte kommer få nån hjälp, så nu vill du bara rädda skinnet...

Ricken skrev:
2652511 Här skulle du, om du nu verkligen inte menade det du sa från början, ha förklarat dig.

Men nu känns det mer som om du har insett att du inte kommer få nån hjälp, så nu vill du bara rädda skinnet...

Nu förstår jag ärligt talat med handen på hjärtat inte vad du menar.

Jag skrev ju sådär för att jag inte förstod vad Prulle menade, men fick senare förklarat över msn att han menade att jag borde ha skrivit något i stil med "Hej, jag blev plötsligt väldigt intresserad av Fusion/Fission, är det någon som vill diskutera ämnet?"
För att på så sätt lura till mig info om ämnet.

Men nu är det ju löst, jag har min uppsats som jag skrivit på egen hand.

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026