Fult med fett!

  • Thread starter Thread starter Fist Woman
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Cupcake skrev:
2498535 Ja, vad var det jag sa, du tycker om att elda upp lite...hehe. Fast det biter inte på mig så värst, men söt är du ändå! :pannkyss

Okej, jag tycker att du är rätt gullig du också...Fast nu har ju jag druckit lite för mycket billigt vin (rawenswood 2003).
 
Freedom skrev:
2498557 Ge damen det hon behöver så kanse hon lungnar ner sig lite.
Fist ?
shane_yell.gif
 
Fist Woman skrev:
2498228 Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!

Skulle du få bestämma så skulle man väl inte få köpa ex. en Ducati ifall man överskred ett visst BMI.:arsele
 
Frolicc skrev:
2498347 mmm det är nog sant. Många hojåkare är faktiskt grymmt feta! Fan.. hur svårt kan det vara att springa en mil några gånger i veckan och göra 50 situps efter?

Inte svårt men jobbigt och onödigt. :trött

Jag är dock så lyckligt lottat att jag kan leva på McD i veckor i sträck och inte gå upp ett gram.
 
Fist Woman skrev:
2498583 Jag skulle gärna träffa dig.

Du kan få få prova min Bimota KB1:a...
Du har god smak...men den där biten med "fist" skrämmer mig lite...
 
Kan ni pausa med inläggen i denna väldigt givande tråden!
Måste skaffa en Big Mac meny illa kvickt!
Tycker stället börja slappa till sig runt magen!
 
Förstod nästan att trådskaparen har druckit lite....

Ni som har ölmagar...upp med hakan...det är manligt och många många tjejer gillar det!

Damn vad jag gillar min mage :yoparty :)
 
Tyvärr imponerar inte 600 mil på en racer om året speciellt mycket. Snitt på drygt 15 km/dag klarar alla. Jag har sprungit mer än så på ett år.
 
äh va fan, lite rätt har du ju, men o andra sidan har du inga belägg för o säga ett skit innan du själv presterat något :D

Själv kör jag motorcykel, phunGt slut, detta är inte spraydate.

såååå.. precis som andra säger, upp till bevis! ;)

edit, ja detta stället är väl det _RÄTTA_ stället för dubbelmoral?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top