Freedom
Guest
Jag tror att trådskaparen inte är så intresserad av det manliga könet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fist Woman skrev:2498599Hmmm...
Vem är du?
Jag vet att mitt gitarrspel inte var det bästa, men håll flabben nu va!
[/QUOTE]Ni som har ölmagar...upp med hakan...det är manligt och många många tjejer gillar det!
Damn vad jag gillar min mage![]()
![]()
RedBaron skrev:2498589Du har god smak...men den där biten med "fist" skrämmer mig lite...
Freedom skrev:2498617Jag tror att trådskaparen inte är så intresserad av det manliga könet.
Fist Woman skrev:2498366Hmm.. då blir det nog inget mellan dig och mig.
Jag är grymt fokuserad på att hålla mig i trim. Jag kör Klassikern varje år och har så gjort i 12 år. Jag cyklar 600 mil om året för att inte få hängbröst.
Bröst är förresten bara en en äcklig körtel som skall föda spädbarn. Jag har aldrig förstått varför vuxna män skall attraheras av dessa.

Fist Woman skrev:2498632En provtur med en gammal ISR-Kawa då?...
Freedom skrev:2498617Jag tror att trådskaparen inte är så intresserad av det manliga könet.

roffe_s skrev:2498656Seså - kom, kom nu lilla gossen så ska tant visa vilka vilka fiiina hundar hon har bakom busken där... En liten karamell kanske?![]()
Lycka till, näven och....
Ha de!
Cupcake skrev:2498631

Mitt försvar gav nästan vika där ett tag...Fist Woman skrev:2498632En provtur med en gammal ISR-Kawa då? Förvisso med dymaghjulen med ackes kåpa och framgaffel. (Kopia av Bimota SB2, du vet)
De står ju ändå bara här och samlar damm.
Maffan skrev:Varför ha sexpack när du kan få tunna![]()

Erik_G skrev:2498441Sen är det bra att du åker en rutten 318. Kvinnan ska veta sin plats på vägen - i högra filen.![]()

Andersson1988 skrev:2498677Det ska synas att man har råd att äta,eller????

Finnishstallion skrev:2498713Du kan inte ha alla bollarna hemma om du går o stör dig på en sån sak. Lägg all din aggressivitet på att hjälpa hemlösa, föräldralösa ungar etc. Eller skaffa dig ngn att kela med så att du blir glad igen, om du någonsin varit d.
Knasknutten skrev:2498636Det e ju ingen direkt förlust för oss män om hon inte e det!
Ord!!!!|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |